حواله یوان،حواله به چین،حواله abc،حواله،قیمت حواله چین،نرخ حواله چین

حواله یوان،حواله به چین،حواله abc،حواله،قیمت حواله چین،نرخ حواله چین

حواله یوان،حواله به چین،حواله abc،حواله،قیمت حواله چین،نرخ حواله چین

حواله یوان،حواله به چین،حواله abc،حواله،قیمت حواله چین،نرخ حواله چین

,حواله یوان,حواله یوان به چین,حواله یوان به چین امروز,حواله یوان صرافی,حواله یوان قیمت,حواله یوان چین امروز,حواله یوان چین,حواله یوان به چین,نرخ حواله یوان به چین,نرخ حواله یوان چین,قیمت حواله یوان به چین,ارسال حواله یوان به چین,حواله آنلاین یوان به چین,حواله یوان صرافی کیش,قیمت حواله یوان امروز,قیمت حواله یوان چین,قیمت حواله یوان چین امروز,قیمت حواله یوان چین,نرخ حواله یوان چین
,قیمت یوان,قیمت یوان حواله,قیمت یوان دولتی,قیمت یوان حواله ای,قیمت حواله یوان چین,قیمت حواله یوان به چین,قیمت حواله یوان امروز,قیمت حواله یوان امروز بازار,قیمت حواله یوان چین,قیمت حواله یوان چین امروز,نرخ حواله یوان به چین,نرخ حواله یوان چین,قیمت یوان دولتی,نرخ یوان دولتی,نرخ دولتی یوان چین
,خرید یوان چین,خرید یوان چین,فروش یوان چین,قیمت خرید یوان چین,نرخ خرید و فروش یوان چین,نرخ خرید یوان چین,قیمت خرید و فروش یوان چین,خرید یوان در مشهد,فروش یوان چین,خرید یوان,قیمت خرید یوان,قیمت فروش یوان چین,قیمت فروش یوان,قیمت خرید و فروش یوان,قیمت خرید دیوان حافظ,قیمت خرید یوان,نرخ خرید یوان,نرخ فروش یوان,نرخ فروش یوان چین,نرخ خرید حواله یوان,نرخ خرید و فروش یوان,خرید حواله یوان,خرید و فروش حواله یوان,فروش حواله یوان,خرید و فروش یوان,خرید و فروش یوان چین,خرید ارز یوان,خرید ارز یوان چین

بایگانی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

kunlun بانک چین

کونلون بانک چیست

حواله به بانک کونلون چین

افتتاح حساب در بانک های چین

کولون بانک چین

لیست بانک های چین

کلون بانک

افتتاح حساب بانکی در چین

بانک کونلون

بانک KUNLUN Co LTD توسط شرکت ملی نفت چین (CNPC) و از طریق جذب سرمایه اشتراکی جدید در آوریل 2009 بازگشایی شد. سرمایه بانک از 180 میلیون یوان به 3.1 میلیارد یوان افزایش یافت. دارایی های این بانک تا پایان سال 2009 به 21.6 میلیارد یوان رسید. در سال 2010، سرمایه بانک با 6 میلیارد یوان دوبرابر شد و دارایی های کل به وسیلۀ تزریق توسط CNPC به 50 میلیارد یوان رسید. بانک در ماه آوریل سال 2010 به نام Bank of Kunlun نامگذاری شد که توسط کمیسیون تنظیم مقررات بانکداری چین (CBRC) تایید شده است. پیام اصلی کونلون – یک حرکت بزرگ - ارزش یک نام تجاری بزرگ را تداعی می کند.

سایت کونلون فارسی با عنوان  به عنوان گروه بازرگانی و تجاری کونلون ایران یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی، ثبت شده و مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی، ارسال حوالجات بانکی و غیربانکی با دسترسی به منابع مالی مشخص و شبکه توزیع حوالجات و با پشتوانه تجربه صادرات از چین، در خصوص تجارت با روش های نوین و مطابق قوانین وضع شده اخیر خدمات و مشاوره لازم را ارائه دهد.


    حواله یورو و یوان بانک کونلون Kunlun
۱۹ دی ۱۳۹۲/در اخبار داخلی شرکت /توسط مدیر IT

حواله یورو و یوان بانک کونلون Kunlun ,

بازرگانی صارش با دارا بودن حساب های بانکی در بانک کونلون چین Kunlun bank of China آمادگی دارد کلیه حوالجات وارده به این بانک را با کمترین نرخ روز تبدیل و پس از تبدیل به ارز مورد نیاز مقصد با کمترین کارمزد مبلغ را به مقصد مورد نیاز حواله کند. کلیه حوالجات تبدیلی از پس از تبدیل به ارز مورد نیاز (دلار , یورو و غیره) از طریق سوئیفت به اقصی نقاط ارسال کند. نرخ کارمزد این بازرگانی برای تبدیل حوالجات بانک کنلون به نسبت شرکت های صرافی چینی کاملا کمتر می باشد. در ضمن رسید حواله سوئیفتی که به شما تحویل خواهد شد بدون قید هیچگونه نامی از بانک کنلون خواهد بود و عملا رسیک بلوک شدن حتی در مبالغ بیش از چند صد هزار دلار نیز بسیار کم خواهد بود چرا که این بازرگانی از طریق شرکتی ثبت شده در چین اقدام به نقل و انتقالات مالی در چین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با بخش حوالجات ارزی بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید.
حواله یورو و یوان بانک کونلون Kunlun

 

ارسال حواله ارز مبادلاتی از طریق کونلون بانک چین:
دیگر مشگلات ارسال حواله بانکی به کارخانجات چین توسط بازرگانی صارش رفع شد . قابل توجه تجار و بازرگانان و کلیه وارد کنندگان و صادرکنندگان کالا و کسانی که میخواهند با کمترین هزینه ارز خود را حواله کنند . شرکت بازرگانی صارش به اطلاع شما تجار عزیز میرساند حواله ارزی شما را در کمترین زمان ممکن با کارمزد مناسب انجام خواهد داد . شرکت بازرگانی صارش  شما را برای ارسال مطمئن پول به سایر نقاط چین و کارخانجات از همین طریق یاری خواهد داد. با توجه به مشگلات بانکی در سطح بین الملل و کشور ایران شرکت بازرگانی صارش که نزدیک به یک دهه فعالیت خود را در کشور چین شروع کرده است و یک شرکت ثبت شده قانونی میباشد با ایجاد حساب بانکی در کونلون بانک چین نموده است . صارش قادر است با هماهنگی شما اقدام به صدور پروفرما و همچنین هماهنگیهای گمرکی و بانکی از چین و مراحل ترخیص به ایران اقدام نمائید . سابقه طولانی و همکاری تجاری ما با بانک کونلون باعث تسریع در روند ارسال حواله یورو-یوان بانک کونلون Kunlun و مورد قبول قرار گرفتن اسناد خواهد بود . تمامی زمان بندیها و هزینه های مربوط به طور شفاف در قالب یک قرارداد و در کمترین حالت تنظیم شده و مشخص میشود . حواله یورو-یوان بانک کونلون Kunlun , قبول حواله از ایران و انتخاب شرکت حمل و نقل متناسب با کالای مشتری . خدمات در جهت یافتن انواع کالای مورد نیاز برای شرکتها در ایران .

 

جدیدترین شرایط بانک KUNLUN چین :   تاریخ امروز 29/1/96

در حال حاضر امکان ارسال حواله یورو به کنلون بانک KUNLUN BANK OF CHINA بصروت یوان کنلون تخصیصی و یوان کنلون آزاد توسط بازرگانی صارش فراهم است , زمان ارسال حواله کنلون به چین طی 24 ساعت کاری از طریق کارگذاری بازرگانی صارش در چین می باشد , همچنین ارسال حواله یوان به بانک کنلون کماکان فراهم است , اما منابع یورو به نسبت منابع یوان کنلون بسیار بیشتر است و لذا توصیه می شود با ارز یوان حواله به کنلون واریز شود , کارمزد حواله یوان کنلون به ازای هر حواله 600/000 تومان می باشد که در سریعترین زمان ممکن حداکثر 24 ساعت کاری حواله یوان کنلون واریز می گردد و رسید REMITTANCE تحویل مشتری می گردد , ضمنان بانک کنلون حواله های واریزی را در مواردی بدون کارمزد به بانک های AGRICUTURAL BANK OF CHINA ABC و گوانسو بانک نیز واریز می گردد , واریز حواله یوان کنلون در حال حاضر شرایط بهتری به نسبت قبل دارد .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حواله بانک کنلون KUNLUN BANK OF CHINA حواله یوان و یورو می توانید با واحد حوالجات ارزی بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید.



برچسب ها: china rmb, Kunlun bank of china, rmb, اتاق مبادلات ارزی, ارز دانشجویی, ارز دولتی, ارز مسافرتی, ارز یوان, ارزش دلار, ارزش ریال, ارزش یوان, ارسال ارز به چین, ارسال ارز به خارج کشور, ارسال ارز دولتی, ارسال ارز دولتی به چین, انتقال ارز, انتقال ارز از خارج به داخل کشور, بانک kunlun, بهترین حواله, پیش بینی دلار, تحریم بانک کنلون, حوالجات ارزی, حوالجات یوانی به چین, حواله RMB کنلون بانک, حواله آنلاین ارز, حواله آنی ارز, حواله ارز به چین, حواله ارز به خارج کشور, حواله ارز دولتی, حواله ارز دولتی به چین, حواله بین بانکی, حواله درهم تخصیصی, حواله روپیه تخصیصی, حواله روز rmb, حواله کنلون یورو آزاد, حواله وون کرده تخصیصی, حواله یوان, حواله یوان rmb به چین, حواله یوان با نرخ بانک مرکزی, حواله یوان بانک کنلون, حواله یوان به بانک های چین, حواله یوان به چین, حواله یوان تخصیصی, حواله یوان دولتی, حواله یوان دولتی به چین, حواله یوان کنلون آزاد, حواله یوان معتبر, حواله یوان نرخ بانک مرکزی, حواله یورو تخصیصی, حواله یورو شخصی, حواله یورو شرکتی, حواله یورو کنلون آزاد, حواله یورو-یوان بانک کونلون Kunlun, خرید از دیجی کی, خرید قطعات الکترونیک, خرید کالا از آمریکا, دریافت ارز از خارج, سریعترین حواله, سفارش قطعات الکترونیک, کارگزار صرافی در چین, کنلون یوان, کنلون یورو, گشایش lc در چین, گشایش lc دولتی, گشایش اعتبار در چین, گشایش اعتبارات اسنادی دولتی, نرخ rmb, نرخ ارز دولتی, نرخ ارز مبادلاتی, نرخ ارز مرجع, نرخ ارسال حواله دلار, نرخ ارسال حواله یوان, نرخ ارسال حواله یورو, نرخ تبدیل بانک کنلون, نرخ روز حواله یوان, نرخ یوان, واردات با ارز اتاق مبادلات, واردات با ارز دولتی, واردات با ارز مبادلاتی, واردات با ارز مرجع, واردات کالا با ارز دولتی, یوان کنلون, یورو کنلون
 چرا چین «کونلون بانک» را با پول ایران راه انداخت؟

اقتصاد > اقتصاد کلان - کونلون بانک بانک کوچکی در چین است که برای ساماندهی روابط بانکی ایران با چین در دوره تشدید تحریم ها ایجاد شد .

 محمد خوشنام فعال اقتصادی آسیای جنوب شرقی با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرآنلاین افزود: برخی می گویند کونلون بانک متعلق به ایران است در حالی که این بانک متعلق به ایران نیست، ولی سرمایه اولیه ای که هر بانک برای تاسیس لازم دارد یعنی همان مبلغ اولیه تاسیس برای بانک از همان پول های موجود ایران در چین تامین شد و این بانک شکل گرفت.

 به گفته وی این بانک شش شعبه بیشتر در چین ندارد. الان تمام امورات ایران در چین، چه ذخیره موجود ایران و چه امورات بازرگانی ایران از طریق این بانک صورت می گیرد. لازم به ذکر است که این بانک هیچ پولی برای ایران به خارج از چین ارسال نمی کند و ایران می بایست از طریق این بانک تنها کالای چینی خریداری نماید.

او در پاسخ به این سئوال که چطور مقامات دولت وقت ایران تصمیم به تامین سرمایه این بانک گرفتند؟ گفت: این را باید مقامات بانک مرکزی بیان کنند، مقامات بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی وقت لازم است در این زمینه توضیحات لازم را بدهند، اما به هر حال ما در شرایطی قرار داشتیم که هیچ بانک چینی حاضر به همکاری رسمی با ایران نبود چون در این صورت ممکن بود بانک های چینی مشمول تحریم آمریکا بشوند از این رو تصمیم بر آن شد که یک بانک در چین انتخاب بشود تا فقط با ایران کار کند.البته فکر می کنم در آن موقع این بهترین تصمیم بود ولی کشور چین می توانست با همان بانک های موجود شرایط بهتری برای ایران فراهم کند.

وی در خصوص نحوه همکاری بخش خصوصی با این بانک نیز توضیح داد: بعد از تحریم دولت اعلام کرد برای هر کالایی ارز تخصیص نمی دهد و ارز مبادله ای فقط به کالاهای ضروری تعلق می گیرد. در این راستا بانک های ایرانی در کونلون بانک چین حساب باز کردند، حالا ارز مبادله ای طبق ثبت سفارش ها مثلا به حساب فلان بانک ایرانی نزد کونلون بانک می رفت.

به گفته وی برداشت پول از حساب این بانک چندان راحت نبود بلکه باید ارز مبادله ای می گرفتی،بعد اعلام می کردند از حساب کدام بانک برداشت کنی ، البته این کارها هم شفاف نبود.  

مشروح گفتگوی محمد خوشنام با خبرآنلاین را در کافه خبر  بخوانید.

 

نحوه انجام حواله بانکی جهت ثبت سفارش بانکی از چین

    مراجعه متقاضی به صرافی های مجاز جهت خرید حواله و ارسال میزان ارز مورد نیاز بر طبق پروفرمای مورد نظر به شماره حساب شرکت عامل "گروه اقتصادی بازرگانی کونلون ایران" در چین
    دریافت تلکس حواله از بانک یا صرافی توسط متقاضی و تحویل به شرکت عامل در ایران و ارسال به چین
    دریافت حواله توسط شرکت عامل در چین و انجام امور مربوط به انتقال ارز توسط شرکت عامل به حساب فروشنده چینی در قبال دریافت اسناد حمل

 

اسناد قابل معامله فروشنده و شرکت عامل در چین:

    پروفرما اینویس
    پکینگ لیست
    گواهی استاندارد
    فیش واریز مالیات
    بارنامه
    گواهی مبدأ

 

    در صورت نقص در هر یک از موارد فوق، با گزارش به گروه کارشناسان شرکت عامل کونلون در ایران راه حل مناسب برای مشکل پیشنهاد می گردد.

    از آنجاییکه شرکت عامل در چین دارای دفتر فعال و کادر مجرب چینی در حوزه های بازرگانی، حسابداری، مالیاتی، لجستیک و پشتیبانی می باشد انجام کلیه موارد با سرعت، دقت و اطمینان بالا انجام می پذیرد.
    قابلیت انجام تراکنش با تمامی بانک های چینی و از طریق بانک کونلون وجود دارد.
    در صورتیکه بازرگان شخص حقوقی نباشد امکان انجام کلیه امور از طرف شرکت عامل اعم از تقاضای خرید ارز، انتقال و دریافت کلیه اسناد، ترخیص، انتقال یا صلح کالا به صورت رسمی با انعقاد قرارداد فی ما بین وجود دارد.
    به دلیل اینکه اکثر فروشندگان چینی در بانک کونلون حساب ندارند و همچنین به دلیل شرایط سختی که جهت افتتاح حساب در این بانک وجود دارد، تعامل موجود با بانک کونلون می تواند پل ارتباطی مؤثری جهت خرید آسان و سریع از چین توسط خریداران و بازرگانان ایرانی باشد.
    در صورت تقاضا و نیاز متقاضی یا فروشنده برای واریز پیش پرداخت (دیپوزیت)، امکان مذاکره و ایجاد شرایط لازم جهت بازپس گیری پس از انجام ثبت سفارش بانکی و انتقال کل مبلغ نیز وجود دارد.


تو این قسمت میخوام در مورد بانک های چین و سیستم بانکی اینجا و همچنین نحوه افتتاح حساب بانکی در چین توضیحاتی خدمتتون بگم.

دوستان حساب بانکی در چین یکی از مهمترین کارهائی هست که شما باید روزهای اول که رسیدین به چین انجام بدین .در همون یکی دو روز اول با هم میریم یه بانک خوب و یه حساب بانکی باز میکنیم(خیلی راحته- نگران نباشید)

در چین تقریبا بیش از 60 بانک مختلف وجود داره ، که مهمترین اونها بانکهای زیر هستند :

1- Bank of China
2- China Construction Bank
3- Industrial and Commercial Bank of China
4- Bank of Communications
5-China Development Bank
و....

این 5 تا بانک بهترین و مهمترین بانکهای چین هستند و شما میتونید در یکی از این بانکها حساب باز کنید و از بابت نگهداری پولهایتان خیالتون راحت بشه .

در چین به بانکی میگن بانک خوب ، که بهترین و بیشترین خدمات را داشته باشه ، مثل خرید از همه فروشگاه ها با کارت عابر بانکی که میدهند و همچنین خرید اینترنتی و خدماتی از این قبیل .

5 تا بانکی رو که خدمتتون عرض کردم ، همه این خدمات رو دارند و همه دانشجویان ایرانی که میان اینجا در یکی از این 5 تا بانک حساب باز میکنند .

من خودم درbank of communications حساب باز کردم و کلی ازشون راضی هستم .هر بار که میرم داخل خودشون فرم ها رو برام پر میکنن و قبض نوبت و میگیرنو اگر نیازی به کپی باشه خودشون انجام میدنو ,خلاصه کارتو خوب راه میاندازن!

مراحل افتتاح حساب بانکی در بانکهای چین :

شما با ویزای توریستی نمیتونید در هیچ کدام از این بانکها حساب باز کنید ، یکی از شرطهای بانکها برای افتتاخ حساب بانکی برا دانشجویان و اتباع خارجی این هست که شما یا ویزای دانشجویی داشته باشید و یا اینکه از دانشگاهی که پذیرش گرفته اید یک نامه بگیرین و یا ویزای تجاری داشته باشید.

شما به همراه پاسپورتتون میرین بانک و تقاضای افتتاح حساب میکنید.کارمندان بانک تمام کار ها رو انجام میدن و شما فقط یک امضا میکنید.بعدشم در عرض 1 دقیقه یک کارت ATM یا همون عابر بانک به نام خودتون بهتون میدن که همون لحظه فعال هست و میتونید باهاش کار کنید.

باز کردن حساب بانکی در چین رایگان هستش .

و اما از مزایای داشتن حساب بانکی در بانکهای چین :

1- اولین مورد امنیت پولهایتان

2- خرید آنلاین از کلیه فروشگاه های چین با کارتی که از بانک میگیرین ( عابر بانک یا ATM )

3- خرید اینترنتی

4- شارز کردن موبایل

5- پرداخت هر نوع قبضی

6- چک کردن حسابتون از طریق اینترنت

و کلی کار دیگه ......

از ایران به چه صورت پول ارسال کنیم؟
حالا چاره چیه ؟

1- ارسال پول از طریق شرکتهای انتقال ارز یا همون صرافی ها :

یکی از راه های ارسال پول از ایران به چین این هست که ، در کشور چین چندین شرکت معتبر ایرانی هست که کار انتقال پول از ایران به چین رو انجام میدهند ، که شما میتونید هر مبلغ پولی که خانواده میخوان براتون بفرستند از طریق اونها براتون ارسال کنند .

روش کار این شرکت ها به این صورت هست که ، هر کدومشون هم در ایران و هم در چین نماینده دارند ،(گوانگجو و شانگهای و پکن) و در ایران هم حساب بانکی دارند .

مثلا پدر شما میخواد 100 هزار تومن پول از طریق یکی از این شرکت ها واریز کنه . اولین کار اینه که 100 هزار تومن رو به حساب بانکی شرکت در ایران واریز میکنه ، که این قسمت کار خیلی راحته .

بعد از واریز 100 تومان پول ، بانک یک رسیدی بهشون میده ، و در رسید بانکی هم کد شعبه و شماره فیش و شماره پیگیری نوشته شده .

خوب تا اینجای کار که همون کارهای همیشگی بانکی در ایران هست .

بعد از واریز پول پدرتان یا هر کسی که پول به حسابتان واریز کرده ، به نمایندگی شرکت در ایران زنگی میزنه ، و به اونها میگه که من 100 تومان پول برای پسرم یا دخترم در چین واریز کرده ام به حساب شما ، بعد شماره فیش و شماره پیگیری و کد شعبه رو هم بهشون میدهند .

بعد از اینکه پول به حساب واریز شد نماینده شرکت ایران به نماینده شرکت چین، اطلاع میده که امروز 100 تومان پول به حساب آقای فلانی واریز شده بهش بدهید .اونا هم به حساب بانکی که شما در چین دارید و به شرکت در ایران اعلام کردید پول رو واریز میکنن و یا رابط اونها پول و میاره و بهتون درب منزل تحویل میده و یا آدرسی بهتون میده و شما باید برید و پولتون رو تحویل بگیرید.

خانواده شما پول ایرانی به حساب واریز میکنند ولی شما اینجا یوان چین میگیرین .

هزینه انتقال پول از طریق این شرکتها:

هر مبلغ پولی که خانواده به حسابتان واریز میکنند در ایران شما یوان رو به قیمت روز برابر پولتان تحویل میگیرین ، و برای حق الزحمه در حال حاضر این شرکتها برای انتقالدر هر بار و فرقی نمیکنه چه میزان پول 100 یوان میگیرن.که به نظرم خوبه!!!

توصیه میکنم که حداقل پول 6 ماه زندگی و هزینه تحصیل سال اولتون رو با خودتون بیارید(با این شرایط متلاطم دلار -قیمت امروز بهتر از 6 ماه بعد هست).

راستی 90% صرافی ها با بانک کشاورزی یا همون ABC BANK کار میکنن.من خودم هم با یک صرافی در تهران کار میکنم و خدایش تا الان از زمان واریز پول در ایران 30 دقیقه بعد که حسابمو چک میکنم میبینم تو حساب هست و با هاش هیچ مشکلی نداشتم.

خیلی از تجاری هم که رقم های 20 تا 100 هزار دلاری داشتن از طرف همین دوست من تونستن مبالغشون رو به چین منتقل کنن پس جای
    چگونه در چین حساب بانکی گشایش کنیم ؟ گشایش حساب دلار خارج کشور و گشایش حساب یوان در چین داشته باشیم ؟

در این قسمت جدیدترین اطلاعات روز بانکی در مورد گشایش حساب بانکی برای ایرانیان در چین را به شما اطلاع رسانی می کنیم , همانطور که می دانید گشایش حساب دلاری خارج کشور کار ساده ای نیست , اشخاص ایرانی در سراسر دنیا به سادگی نمی توانند حساب دلاری و یا یورویی و حتی حساب درهم گشایش کنند , چرا که بانک ها به دلیل تحریم هایی که بر علیه ایران صورت گرفته از گشایش حساب ارزی خارج از ایران برای ایرانیان امتناع می ورزند , اما همانطور که می دانید دولت چین با ایران روابط بسیار دوستانه ای دارد و در این راستا ایرانیان می توانند در بانک های چین اقدام به گشایش انواع حساب های ارزی از حمله حساب یوان در بانک های چین و حساب دلار در چین برای خود گشایش کنند.

    نحوه گشایش حساب ارزی در چین , ابتدا گشایش حساب ارزی در بانک کشاورزی چین ABC :

در این روش بایستی به بانک agricultural bank of china یا به اختصار ABC بانک چین مراجعه نموده و با در دست داشتن اصل پاسپورت و ویزا حداقل نوع M اقدام به گشایش حساب یوان RMB در بانک ABC نمایید , در این نوع حساب که به حساب deposit RMB account معروف است با حداقل موجودی 100 می توانید این نوع حساب های ارزی در چین را گشایش کنید .

توجه داشته باشید حتما بایستی ویزا شما از نوع M یا تجاری باشد , داشتن ویزا های توریستی برای گشایش حساب ارزی یوان RMB مقدور نیست و بانک این نوع ویزا را برای گشایش حساب ارزی در چین کافی نمی داند .
توکن بانک ABC برای پرداخت های اینترنتی یوان به سراسر چین

توکن بانک ABC برای پرداخت های اینترنتی یوان به سراسر چین

حساب یوان RMB در بانک ABC روزانه امکان گردش مالی تا حداکثر 5/000/000 یوان در روز را دارد و در صورتی که تراکنش یوان بیشتری دارید بایستی از بانک ABC بخواهید نوع حساب شما را به انواع VIP تبدیل کنید , حساب ABC VIP مزایا بسیار خوبی دارد از جمله حداکثر تراکنش مالی روزانه تا 25/000/000 یوان RMB و همچنین کارمزد ارسال یوان به دیگر بانک ها هم صفر می باشد , حتی اگر حساب یوان شما در شنزن SHENZHEN باشد و ذینفع حواله یوان در GUANGZHOU باشد باز هم کارمزد حواله یوان تعلق نمی گیرد .

همچنین در هنگام گشایش حساب در بانک ABC می توانید از ان ها درخواست اینترنت بانک ABC با توکن بانک ABC و همچنین خدمات موبایل بانک ABC بهره مند شوید .

    گشایش حساب در بانک ICBC چین :

برای گشایش حساب یوان در بانک ICBC چین می توانید با در دست داشتن اصل پاسپورت و ویزا حداقل نوع M اقدام به گشایش حساب یوان در بانک ICBC نموده و توکن این بانک را دریافت نمایید , توصیه می شود بانک ABC را برای گشایش حساب ارزی در چین انتخاب کنید , بیشتر چینی ها در بانک ABC حساب دارند و شما می توانید به راحتی به حساب این اشخاص وجوه را واریز کنید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه گشایش حساب ارزی در چین با واحد حوالجات ارزی بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید.

 

 




برچسب ها: افتتاح حساب در چین, افتتاح حساب یوان, باز کردن حساب UNION PAY, بازکردن حساب در چین, بانک abc, بانک ICBC, توکن بانک کشاورزی چین, حساب ارزی چین, حساب یوان چین, حساب یوان در چین, حواله یوان, گشایش حساب ارزی در چین, گشایش حساب ارزی در خارج, گشایش حساب در چین, گشایش در چین, نحوه حساب ارزی در چین
اشتراک این مطلب

 نگرانی نیست

  • IRANTARABAR4 IRANTARABAR4
  • ۰
  • ۰

About 895,000 results (0.34 seconds)
Search Results
حواله یوان چین - نرخ حواله ارزی | شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
www.tgju.org/chart/transfer_cny

Translate this page
حواله یوان چین ,قیمت حواله یوان چین ,نرخ حواله یوان چین ,نرخ حواله ارز,حواله,حواله یوان چین به ایران,حواله ارز,قیمت حواله ارزی.
قیمت حواله ارزی - شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
www.tgju.org/transfer

Translate this page
نرخ حواله ارزی,نرخ حواله صرافی ها,نرخ حواله دلار,نرخ حواله یورو,نرخ حواله درهم,نرخ حواله یوان,نرخ لحظه ای حواله ... حواله یوان چین, 8,680, (0%) 0, 8,680, 8,680, ۲۹ فروردین.
حواله یوان به چین بانک ABC و ICBC با بهترین نرخ یوان بصورت آنلاین ...
https://saresh.org › خدمات ارزی

Translate this page
حواله یوان به چین با بهترین نرخ توسط صرافی بازرگانی صارش دارای مجوز بانک مرکزی بصورت آنلاین به بانک های ABC , ICBC و BANK OF CHINA با بهترین نرخ ...
You visited this page on 6/22/18.
حواله ارزی به چین | Payment24
https://payment24.ir/swift-bank-transfer-to-china

Translate this page
شاید ارسال حواله یوان به چین، یکی از پرطرفدارترین حواله‌های بانکی بین‌المللی در کشورمان باشد. حجم بالای تجارت ایران و ایرانیان با این کشور سبب می‌شود که افراد ...
You visited this page on 6/22/18.
صرافی مالزی چین | حواله ارزی | وسترن یونیون| رینگیت| یوان
https://www.sarafisafteh.com/

Translate this page
صرافی مالزی چین |حواله ارزی, وسترن یونیون, حواله دلار, رینگیت, یوان, یورو.
You visited this page on 6/22/18.
حواله یوان به چین در کوتاه ترین زمان و با پایین ترین نرخ - صرافی آینده ...
https://ayandehroshanex.com/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
با بالاترین سرعت و کمترین کارمزد صرافی آینده روشن با داشتن 8 حساب بانکی مختلف در چین و هنگ کنگ ارسال حواله یوان به چین را با داشتن تجربه طولانی در ...
You visited this page on 6/22/18.
حواله یوان به چین - ۵۴۵۰۶ ۰۲۱ | صرافی ستاره سهیل
https://starsoheil.com/swift-bank-transfer-to-china

Translate this page
حواله یوان به چین با استفاده از امکاناتی که صرافی ستاره سهیل در قالب سیستم ارسال پول به خارج از کشور توسط حواله ارزی در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان‌پذیر است.
You visited this page on 6/22/18.
حواله به چین - سکه و صراف نگار | انجام حواله های ارزی (سوئیفت) با ...
https://www.sarafinegar.com/حواله-به-چین/ - Translate this page
با توجه به گسترش همکاری های تجاری شرکت های دولتی و خصوصی با چین ، نیاز به حواله یوان و دلار به شرکت ها و افراد چینی هر روز افزایش می یابد. همچنین حواله به چین ...
حواله به چین - ایرانیکارت
https://www.iranicard.com/حواله-به-چین

Translate this page
Oct 1, 2016 - حواله به چین، حواله یوان و دلار به بانک های چینی در اسرع وقت و با کمترین کارمزد.
Images for ‫حواله چین‬‎
Image result for ‫حواله چین‬‎
Image result for ‫حواله چین‬‎
Image result for ‫حواله چین‬‎
Image result for ‫حواله چین‬‎
Image result for ‫حواله چین‬‎
More images for حواله چین
Report images
Ads

    ارسال پول به بانکهای چین | یوان یا دلار طی ۱ روز کاری‎
    Adwww.iranicard.com/حواله_استرالیا‎
    حواله به تمامی بانک های چین به ارزهای مختلف، همینک برای استعلام باما تماس بگیرید
    sarafipars | صرافی پارس‎
    Adwww.sarafipars.eu/‎
    خرید و فروش حواله انتقال ارز، یور، دلار، پوند، تحویل نقدی، آلمان مجارستان،اتریشPage 2 of about 895,000 results (0.33 seconds)
Search Results
حواله یوان به چین - واردات و صادرات - Nascha Trading
www.naschatrading.com/fa/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
ارسال حواله به چین با کمترین نرخ و کوتاه ترین زمان است. ارسال حواله یوان به چین از در شنزن چین و هنگ کنگ خط تلفن ویژه حواله یوان: 02128423511.
صرافی چین - نرخ لحظه ای حواله یوان چین
https://chinex.ir/

Translate this page
صرافی چین واقع در شهر گوانجو ، نرخ لحظه ای حواله یوان چین خرید و فروش یوان چین فوری ، خدمات خرید و فروش ارز های الکترونیکی پی پال ، وب مانی ، بیت کوین ...
حواله یوان چین | صرافی علی زاده - صرافی معالی آباد شیراز - نرخ آنلاین ...
sarafializadeh.com/حواله-یوان-چین/

Translate this page
Sep 11, 2016 - برای انجام حواله یوان چین ، کافی است مشخصات حساب abc در چین به همراه نام انگلیسی صاحب حساب و همچنین نام فرد مورد نظر به چینی را برای ما ارسال ...
حواله به چین ، یوآن؟ یورو؟ - خدمات - بازرگانی قاسمی ترخیص کالا و مشاوره ...
https://ghassemitradeco.com/misc.php?t=2&id=13AD964...fa

Translate this page
Apr 22, 2014 - براساس عملکرد کنونی بانک مرکزی، بانکهای عامل ایرانی به دو طریق می توانند حواله ارزی یورو را به چین ارسال کنند: 1- ازطریق بانک - بانک (ارسال ...
حواله ارزی به چین ، ترکیه، هند ، کره | بازرگانی ابراهیمی - ترخیص کار
irclearance.com/havaleh-arzi

Translate this page
حواله ارزی به چین ، ترکیه، هند ، کره.گروه بازرگانی ابراهیمی خدمات زیر را از طریق سیستم بانکی برای شما تجار انجام می دهد و حواله های ارزی را در اسرع وقت واریز می نماید.
نحوه انجام حواله بانکی جهت ثبت سفارش بانکی از چین | گروه بازرگانی و ...
kunlun.ir/.../نحوه-انجام-حواله-بانکی-جهت-ثبت-سفارش-بانکی-از-چ...

Translate this page
مراجعه متقاضی به صرافی های مجاز جهت خرید حواله و ارسال میزان…
حواله یوان به چین < چینستان
chinestan.com › اطلاعات سفر › تجاری نمایشگاهی

Translate this page
Mar 2, 2017 - حواله یوان به چین چینستان به دلیل ارتباط وسیع و داشتن امکانات و حسابهای بانکی در بانکهای داخلی چین توانایی ارسال حواله و ارسال پول نقد یوان به ...
حواله ارزی | صرافی کیش | حواله بانکی و دستی
www.sarafikish.com/حواله-ارزی-در-صرافی-کیش.html

Translate this page
از آن جا که صرافی کیش در ارتباط تنگاتنگ با شرکت هم گروه خود در امارات (دارای مجوز حواله دار ارزی از بانک مرکزی امارات ) و دیگر شرکتهای هم گروه خود در چین، هنگ کنگ ...
حواله یوان چین - سکه و صراف اعتماد ( صاحبقرانیه ) - صرافی اعتماد
www.sarafi-etemad.com/western.../110-1391-04-19-07-14-27.html - Translate this page
صرافی اعتماد - حواله یوان به چین. ... ارسال حواله یوان به چین در دو روز( به حساب شخص یا شرکت ). جهت دریافت نرخ تماس بگیرید 22549720. Rated 5 | From 26 users.
سکه و صراف اعتماد ( صاحبقرانیه ) - حواله-یوان-به-چین
https://www.sarafi-etemad.com/component/.../tag/حواله-یوان-به-چین

Translate this page
صرافی اعتماد،ارسال پول از طریق بانکی ،وسترن یونیون، پی پال، حواله و تحویل نقد، کانادا و امریکا، تورونتو... صرافی الکترونیکحواله-یوان-به-چین.Page 3 of about 895,000 results (0.39 seconds)
Search Results
حواله ارزی | صرافی کیش | حواله بانکی و دستی
www.sarafikish.com/حواله-ارزی-در-صرافی-کیش.html

Translate this page
از آن جا که صرافی کیش در ارتباط تنگاتنگ با شرکت هم گروه خود در امارات (دارای مجوز حواله دار ارزی از بانک مرکزی امارات ) و دیگر شرکتهای هم گروه خود در چین، هنگ کنگ ...
صرافی توریست مالزی – تعطیلی صرافی به مناسبت عید چینی
https://www.sarrafitourist.com/تعطیلی-صرافی-به-مناسبت-عید-چ...

Translate this page
Feb 14, 2018 - حواله اعضاء, Log In, Log In. حواله عادی. حواله تجاری ... بدینوسیله به اطلاع میرسانیم به مناسبت عید چینی و تعطیلات رسمی در مالزی. دفتر صرافی ...
منتقل نشدن حواله صرافی – انجمن تخصصی تجارت بین الملل
ibfon.org/forums/index/topic/منتقل-نشدن-حواله-صرافی/

Translate this page
Jul 9, 2015 - بنده 16 روز پیش حواله ای به چین از طریق صرافی ارسال کردم, سویفت دریافت شده اما تا الان به حساب فروشنده ننشسته و میگه پول واریز نشده.
آرشیو نرخ حواله ارزی صرافی شیراز | صرافی در مالزی | صرافی در چین ...
https://www.sarafishiraz.com/archive-h/

Translate this page
تعطیلی دفاتر صرافی شیراز. ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، به اطلاع می رساند که دفاتر صرافی شیراز (ایران و مالزی) در روز جمعه و شنبه ۲۵ ...
صرافی دنیا | صرافی | تغییرات لحظه ای نرخ اسکناس و حواله
donyaxe.com/

Translate this page
نرخ لحظه ای حواله ( آخرین به روز رسانی: 1397/01/19 در ساعت 12:22:08 ) نرخ ها به صورت ... صرافی, RMB, حواله یوان چین. صرافی, KRW, حواله وون کره جنوبی. صرافی ...
ارسال حواله ارزی - واردات از چین
www.lotoschina.com/fa/خدمات_و_هزینه_ها/.../ارسال_حواله_ارزی.html

Translate this page
با توجه به نوسانات نرخ های ارز ، انجام حواله ارزی فقط روی خط انجام می گیرد . ... شرکت بازرگانی لوتوس آماده واریز حواله یوان RMB به بانک های چینی را دارا است. حواله یوان ...
حوالجات ارزی - نگین شانگهای
negin-shanghai.com/index.php/currency-transfers

Translate this page
حوالجات ارزی. انتقال یوان از ایران به چین. دوستان عزیزی که میخوان مبالغ یوانی به چین حواله کنند دیگر نیازی به رفتن به صرافی و پرداخت هزینه های بالا صرافی رو ...
حواله یوان به چین - Payasan - پی‌آسان payasan
payasan.com/swift-bank-transfer-china/

Translate this page
کارمزدها با توجه به حساب و مبلغ ارسالی و اینکه از کدام کشور امکان ارسال داشته باشیم متغیر است ولی برای حواله های شرکتی از ۴۰ تا ۱۱۰ دلار و حواله های شخصی از ۵۰ تا ...
صرافی اچ ام - شرکت تضامنی سیدحسین مرعشی و شرکاء
www.hmforex.com/

Translate this page
... رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارز نقدی و انجام حواله ارزی به سراسر جهان تلفن حواله: 02188104393 تلفن نقدی: 02188104396. ... CNY, یـوان چیـن, 670.
صرافی آراد
www.aradexchange.com/

Translate this page
فروش, خرید, ارز. 0, 0, دلار آمریکا, USD, دلار. 0, 0, حواله یورو, EUR, حواله. 0, 0, حواله یوان چین, CNY, حواله. 0, 0, حواله درهم امارات, AED, حواله. 0, 0, حواله دلار وسترن یونیون ...nds)
Search Results
صرافی آرین | Arian Exchange
arianexchange.com/

Translate this page
نرخ ارز و حواله جات صرافی ... 11:25 - 1397/1/23 : زمان آخرین بروزرسانی حواله جات ... یوان چین / ریال. Currency flag - CNY. حواله, نقدی. 0, 0, فروش. 0, 0, خرید. تغییرات ...
روشی مطمئن برای انتقال بانکی به چین و هنگ کنگ - صرافی وندا
vandaex.com/346/روشی-مطمئن-انتقال-بانکی-به-چین/

Translate this page
تا چندی پیش تنها روشهای انتقال پول به چین از طریق حواله وسترن یونیون، حواله بانکی یا واریز از طریق پی پل بود. اما اکنون ما گزینه دیگری در اختیار شما قرار داده ایم.
حواله جات و پرداخت ارزی | شبکه تجارت ایران | NTIRAN
ntiran.com/services/payment-exchange/

Translate this page
امکان پرداخت با سیستم های مختلف ارزی . شبکه تجارت ایران با دارا بودن شرکت فعال در کشور چین و شرکت تجاری چینی . و خارج بودن از تحریم و مشکلات انتقال ارز .
صرافی پرستیژ- بهترین نرخ لحظه ای ارز- ارسال حواله انواع ارز- قیمت دلار
prestige-ex.com/

Translate this page
Apr 11, 2018 - USD - صرافی نرخ لحظه ای قیمت ارز دلار یورو پوند حواله- صرافی پرستیژ- USD | دلار آمریکا, 0, 0 ... حواله- صرافی پرستیژ- CNY | یوان چین, 0, 0.
هیچ محدودیتی برای قطعه سازان وجود ندارد/ تحویل دو حواله از هند و چین
khodrocar.com/.../هیچ-محدودیتی-برای-قطعه-سازان-وجود-ندارد-تحوی...

Translate this page
May 8, 2018 - رئیس انجمن همگن قطعه سازان خودرو از تخصیص ارز 4200 تومانی از سوی دولت به قطعه سازان خبر داد و گفت: تاکنون دو فقره حواله برای تامین مواد اولیه ...
حواله یوان چین - شیپور
https://www.sheypoor.com › تهران › تهران › خدمات › سایر خدمات

Translate this page
Apr 18, 2018 - واریز آنلاین یوان به بانک ABC چین در کمتر از یک ساعت و سریع انجام می شود. برای ارسال حواله یوان به بانک کشاورزی چین علاوه بر مشخصات فردی ...
صرافی ملت> arz
www.mellatexchange.ir/arz.aspx

Translate this page
آرشیو نرخ حواله خارجی، سکه، اسکناس. spacer ... یوان چین, 1397/04/02 08:45:02, 0.00, 0.00. رینگیت مالزی, 1397/04/02 08:45:02, 0.00, 0.00. یورو, 1397/04/02 ...
حواله های ارزی - بانک ملی
https://bmi.ir/fa/services/106/حواله-های-ارزی

Translate this page
صدور حواله های ارزی به خارج از کشور بر مبنای حدود روابط کارگزاری بانک ملی صورت می ... واریز وجه حواله های ارزی وارده به حسابهای ارزی; در صورت درخواست متقاضی وجوه ...
حواله یوان ( لحظه ای ) , ارسال پول به چین - مرکز آموزش - صرافی پارس
portal.sarafipars.eu/knowledgebase.php?action=displayarticle&id...

Translate this page
کلیه بازرگانان و تجار ایرانی میتوانند توسط صرافئ پارس و با استفاده از حساب های صرافئ پارس در چین کلیه حوالجات خود را با کمترین نرخ در ایران و به صورت لحظه ...
حواله‌ها - بانک سامان
https://www.sb24.com/Fa/Personal/Foreign-Exchange.../حواله‌ها.html

Translate this page
بر عهده یکی از بانک‌های کارگزار داخل یا خارج کشور دستور پرداخت صادره می‌کنیم تا حواله درخواستی به ذی‌نفع پرداخت شود. همچنین دستور پرداخت‌های صادره از طرف ...
Searches related to حواله چین

حواله tt به چین

قیمت روز حواله یوان

حواله آنلاین

قیمت حواله یوان

قیمت یوان چین امروز

کمترین نرخ حواله ارزی

صرافی ایرانی در چین

حواله یورو به اروپا
onds)
Search Results
صرافی صما
samaexchange.ir/

Translate this page
ارائه دهنده بهترین نرخ حواله. صرافی صما با مجوز رسمی از ... DKK, ۱, (۰ ) --, ۱, (۰ ) --. یوان چین, CNY, ۱, (۰ ) --, ۱, (۰ ) --. حواله ازری منشاء دار از طریق سیستم بانکی ایران ...
حواله یوان،حواله چین،حواله ارزی,یوان,ارسال پول به چین ... - گروه تجاری ققنوس
https://www.fnxshipping.com/حواله-یوان،حواله-چین،حواله-ارزی/

Translate this page
Apr 20, 2017 - شرکت بازرگانی و خدمات خدمات حمل بار هوایی ققنوس با توجه به موجودی مناسب در کشور چین از منشع ارز ناشی از صادرات کالا به این کشور توانایی انجام ...
خدمات ارزی - گلدن رود
https://www.hkgoldenroad.co/services/foreign-exchange/

Translate this page
با توجه به این که کشور چین دارای روابط مناسبی از لحاظ اقتصادی است و بزرگترین شریک تجاری ایران می باشد، بهترین روش برای پرداخت به چین حواله یوان است.
حوالجات ارزی- حواله ارزی بانک ملت, حواله ارزی به چین
pishro-tejarat.com/صادرات-و-واردات/حوالجات-ارزی/

Translate this page
حوالجات ارزی-حواله ارزی, حواله ارزی به امریکا, حواله ارزی چیست, حواله ارزی به ارمنستان, حواله ارزی داخلی, حواله ارزی بانک ملت, حواله ارزی به چین, حواله ارزی.
جدیدترین قیمت دلار آمریکا، یورو و یوآن چین در بازار ارز دوشنبه ۶ ...
www.tabnak.ir › اقتصادی › داخلی

Translate this page
Mar 26, 2018 - ساعت به ساعت با نرخ دلار، یورو و یوآن چین؛ .... همچنین در بازار حواله های ارز، حواله دلار آمریکا شرکتی و شخصی به ترتیب 5068 و 5041 تومان می باشد.
Saresh : بازرگانی صارش |حمل و ترخیص | واردات از چین | ترخیص کالا ...
saresh.org.websiteoutlook.com/

Translate this page
بازرگانی صارش ارائه خدمات حمل و ترخیص واردات از چین و دبی بصورت هوایی و دریایی و کارگو در چین و دبی , حواله یوان و حواله دلار , ترخیص از گمرک و خرید خارجی.
حواله ارز - Tejarat Gostar
www.tgpf.co.ir/moneytransferp.htm

Translate this page
انتقال ارز یوان به مقصد چین با کمترین قیمت و کوتاهترین زمان امکان پذیر است. انتقال حواله جات ارزی بسیار فوری انجام می شود و در اغلب موارد در عرض چند ساعت مبلغ ...
گروه صرافی پیروز
www.sarafipirooz.com/

Translate this page
CNY - یوان چین, 960, 1160, 1140 ... انجام حواله فقط برای افرادی که در لیست ما ثبت نام کردند و دارای کد مشتری هستند امکان ... نرخ غیر قابل رقابت حواله جات ارزی.
بانک صادرات ایران - حواله ارزی
https://www.bsi.ir/Pages/Arzi/exchangebill.aspx

Translate this page
... تنزیل اسناد و اعتبارات و بروات وصولی · خرید و فروش ارز · حواله ارزی · اعتبار اسنادی · سوئیفت · ضمانت نامه ارزی · نرخ ارز · پرسش و پاسخ ارزی · Home. حواله ارزی ...
درباره ما | صرافی خاورمیانه
exmeb.com/about/

Translate this page
... حواله های ارزی رایج از تمامی کشورها به مقصد امارات، ترکیه، هنک کنگ، چین و غیره ... Woori Bank Korea و کونلون بانک چین Kunlun China و سایر بانک های تعیین ...


Google
Page 6 of about 895,000 results (0.40 seconds)
Search Results
درباره ما | صرافی خاورمیانه
exmeb.com/about/

Translate this page
... حواله های ارزی رایج از تمامی کشورها به مقصد امارات، ترکیه، هنک کنگ، چین و غیره ... Woori Bank Korea و کونلون بانک چین Kunlun China و سایر بانک های تعیین ...
صرافی المپیک
https://www.o-xe.com/

Translate this page
May 29, 2018 - CNY, یوان چین, 0, 0. THB, بت تایلند, 0, 0. INR, روپیه هند, 0, 0. SAR, ریال عربستان, 0, 0. IQD, دینار عراق, 0, 0. RUB, روبل روسیه, 0, 0. AZN, منات ...
صفحه اصلی فارسی - شرکت بازرگانی فراهوش و دانش
www.alibabair.com/fa/

Translate this page
شرکت فراهوش و دانش تخصصی ترین خدمات بازرگانی با چین،ارسال حواله یوان،دلار،حواله آنلاین یوان و دلار،واردات و صادرات کالا از چین.
صرافی در چین فعال در زمینه حواله دلار به چین و ارسال و دریافت وجوه به ...
sarafisinoor.com/صرافی-چین-فعال-زمینه-حواله-دلار/

Translate this page
Jul 26, 2017 - صرافی سینور مستقر در شهر های شنزن و گوانجو چین امکان ارائه خدمات صرافی بصورت کاملا الکترونیکی و آنلاین مقدور می کند , ارسال حواله دلار ...
قیمت حواله ارزی،حواله دلار،حواله یورو-زربان 1397/04/02 - Zarban
www.zarban.ca/PriceTransfer.aspx

Translate this page
Apr 2, 1997 - نرخ حواله دلار کانادا،نرخ آنلاین حواله پوند،حواله دلار به کانادا،حواله دلار استرالیا،حواله ... بدون تغییر قیمت, نرخ حواله یورو ... یوان چین, 868, 868
حواله یوان به چین :: واردات از چین | خرید از چین | حمل و ترخیص کالا از چین
buyfromchina.ir/tag/حواله%20یوان%20به%20چین

Translate this page
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «حواله یوان به چین» ثبت شده است -
صرافی ماهان نرخ آنی ارز و سکه
www.mahanex.com/

Translate this page
CNY; یوان چین; 682; 700. CHF; فرانک سوئیس; 4,490; 4,525 ... USD; حواله دلار آمریکا; 4,440; 4,440. EUR; حواله یورو; 5,425; 5,425. AED; حواله درهم; 1,206; 1,206.
You visited this page on 6/22/18.
نرخ و حواله | حواله ارزی آسان و سریع
https://cash.tt/

Translate this page
ارسال حواله آنلاین (برخط) ارزی به سراسر جهان با کش تی تی CASH.TT آسان، سریع، با اطمینان خاطر.
صرافی ارکان - شرکت تضامنی صرافی عباسی و شرکا
www.sarafiarkan.com/

Translate this page
نرخ ارز، قیمت سکه و قیمت حواله ... حواله درهم. دلار دستى ترکیه. یورو دستى ترکیه. حواله لیر ترکیه. حواله پوند شخصی. حواله پوند شرکتی. حواله دلار ... حواله یوان چین.
نمایندگی فرهنگی ج.ا.ا در شانگهای - روش انتقال پول از ایران به چین
shanghai.icro.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=418&pageid...

Translate this page
روش انتقال پول از ایران به چین. 1- ارسال پول از طریق شرکتهای انتقال ارز یا همون صرافی ها : یکی از راه های ارسال پول از ایران به چین این هست که ، در کشور چین چندین ...
Searches related to حواله چین

حواله tt به چین

قیمت روز حواله یوان

حواله آنلاین

قیمت حواله یوان

قیمت یوان چین امروز

صرافی ایرانی در چین

کمترین نرخ حواله ارزی

حواله یورو به اروپا
Previous
   
1
   
2
   
3
   
4
   
5
    6   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms

Google
About 4,870 results (0.69 seconds)
Search Results
حواله یوان چین - نرخ حواله ارزی | شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
www.tgju.org/chart/transfer_cny

Translate this page
حواله یوان چین ,قیمت حواله یوان چین ,نرخ حواله یوان چین ,نرخ حواله ارز,حواله,حواله یوان چین به ایران,حواله ارز,قیمت حواله ارزی.
آرشیو حواله یوان چین |شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز - قیمت طلا و ارز
www.tgju.org/chart/transfer_cny/2

Translate this page
آرشیو قیمت های حواله یوان چین ,نرخ های قبلی حواله یوان چین ,قیمت های پیشین حواله یوان چین ,تاریخچه قیمت های حواله یوان چین ,نوسانات حواله یوان چین ,
قیمت حواله ارزی - شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
www.tgju.org/transfer

Translate this page
نرخ حواله ارزی,نرخ حواله صرافی ها,نرخ حواله دلار,نرخ حواله یورو,نرخ حواله درهم,نرخ حواله یوان,نرخ لحظه ای حواله,قیمت خرید حواله,قیمت روز حواله نرخ ارز حواله ای.
‎یوان چین · ‎نرخ حواله در صرافی ها · ‎دلار · ‎یورو
نرخ حواله یوان در امروز - بازرگـــــــــــانی صـــــــــــارش
https://saresh.org › اخبار

Translate this page
نرخ حواله یوان در امروز ,متاسفانه در روز های گذشته بازار ارز با التهابات فراوانی مواجه بود , این التهابات که ناشی از اجرا فاز دوم هدفمندی یارانه ها بود و...
حواله یوان به چین بانک ABC و ICBC با بهترین نرخ یوان بصورت آنلاین ...
https://saresh.org › خدمات ارزی

Translate this page
حواله یوان به چین با بهترین نرخ توسط صرافی بازرگانی صارش دارای مجوز بانک مرکزی بصورت آنلاین به بانک های ABC , ICBC و BANK OF CHINA با بهترین نرخ ...
You visited this page on 6/22/18.
حواله یوان به چین در کوتاه ترین زمان و با پایین ترین نرخ - صرافی آینده ...
https://ayandehroshanex.com/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
با بالاترین سرعت و کمترین کارمزد صرافی آینده روشن با داشتن 8 حساب بانکی مختلف در چین و هنگ کنگ ارسال حواله یوان به چین را با داشتن تجربه طولانی در ...
You visited this page on 6/22/18.
صرافی چین - نرخ لحظه ای حواله یوان چین
https://chinex.ir/

Translate this page
صرافی چین واقع در شهر گوانجو ، نرخ لحظه ای حواله یوان چین خرید و فروش یوان چین فوری ، خدمات خرید و فروش ارز های الکترونیکی پی پال ، وب مانی ، بیت کوین ...
صرافی مالزی چین | حواله ارزی | وسترن یونیون| رینگیت| یوان
https://www.sarafisafteh.com/

Translate this page
صرافی مالزی چین |حواله ارزی, وسترن یونیون, حواله دلار, رینگیت, یوان, یورو. ... کارمزد برای بیشتر از 30 هزار یوان, کارمزد برای کمتر از 30 هزار یوان, نرخ واریز آنلاین ...
You visited this page on 6/22/18.
صرافی ماهان نرخ آنی ارز و سکه
www.mahanex.com/

Translate this page
نرخ لحظه ای سکه. #; ارز; شخصی; شرکتی. USD; حواله دلار آمریکا; 4,440; 4,440. EUR; حواله یورو; 5,425; 5,425. AED; حواله درهم; 1,206; 1,206. CNY; حواله یوان; 687; 687.
You visited this page on 6/22/18.
آخرین نرخ لحظه‌ای یوان چین - قیمت یوان حواله، بازار، رسمی، اسکناس ...
https://starsoheil.com/cny/price-history

Translate this page
اطلاع از نرخ لحظه ای قیمت یوان چین در صرافی ستاره سهیل. آخرین قیمت یوان حواله، قیمتیوان چین در بازار و اسکناس در بازار را در سایت صرافی ستاره سهیل مطلع شوید.
You visited this page on 6/22/18.
Searches related to قیمت حواله یوان

قیمت روز حواله یوان

نرخ حواله به چین

روند قیمت یوان

قیمت یوان چین امروز

کمترین نرخ حواله ارزی

صرافی حواله به چین

حواله آنلاین

حواله tt به چین
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms

Google
Page 2 of about 4,870 results (0.45 seconds)
Search Results
صرافی رویال | نرخ ارز ، قیمت دلار
https://www.sarafiroyal.com/

Translate this page
صرافی رویال ، ارائه کلیه خدمات ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز و سکه ، دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی ، عضو کانون صرافان ایران و دارای نماد اعتماد الکترونیکی تلفن ...
You've visited this page many times. Last visit: 4/8/18
نرخ فروش حواله ارزها در لحظه| صرافی کیش | قیمت آنلاین دلار سکه درهم
www.sarafikish.com/نرخ-فروش-حواله-ارزها-در-لحظه.html

Translate this page
یورو. یوآن. پوند. ین. دینار کویت. دلار استرالیا. فرانک سوئیس. دلار کانادا. دلار نیوزلند. کرون سوئد. وون کره جنوبی. روپیه هند. دلار هنگ کنگ. لیر ترکیه. نرخ اونس طلا.
نرخ ارز در لحظه | صرافی کیش | قیمت آنلاین دلار درهم یورو پوند یوآن سکه
www.sarafikish.com/Havaalejat/nerkhe-arz-1.html

Translate this page
Sarafikish, صرافی کیش - نرخ لحظه ای ارز، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت پوند، قیمت درهم، قیمت یوآن، قیمت آنلاین ارز، تبدیل ارز، قیمت سکه، قیمت طلا، خرید ارز، فروش ارز، خرید دلار، فروش ... زمان آخرین تغییرات, اسپرد, خرید حواله, فروش حواله, نوع ارز.
حواله یوان چین | صرافی علی زاده - صرافی معالی آباد شیراز - نرخ آنلاین ...
sarafializadeh.com/حواله-یوان-چین/

Translate this page
Sep 11, 2016 - نرخ حواله یوان چین ، به صورت روزانه از طریق وب سایت صرافی علی زاده و همچنین از طریق اپلیکیشن موبایل صرافی و یا کانال تلگرام قابل دریافت ...
قیمت حواله ارزی،حواله دلار،حواله یورو-زربان 1397/04/02 - Zarban
www.zarban.ca/PriceTransfer.aspx

Translate this page
Apr 2, 1997 - نرخ حواله دلار کانادا،نرخ آنلاین حواله پوند،حواله دلار به کانادا،حواله دلار استرالیا،حواله ... بدون تغییر قیمت, نرخ حواله یورو ... یوان چین, 868, 868
گروه صرافی پیروز
www.sarafipirooz.com/

Translate this page
نوع ارز خارجی, نرخ خرید, نرخ فروش ارز, نرخ فروش در گروه صرافی پیروز. USD - دلار آمریکا, 5500 ... CNY - یوان چین, 960, 1160, 1140. AUD - دلار ... انجام حواله فقط برای افرادی که در لیست ما ثبت نام کردند و دارای کد مشتری هستند امکان پذیر هست ...
حواله یوان به چین - واردات و صادرات - Nascha Trading
www.naschatrading.com/fa/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
ارسال حواله به چین با کمترین نرخ و کوتاه ترین زمان است. ارسال حواله یوان به چین از در شنزن چین و هنگ کنگ خط تلفن ویژه حواله یوان: 02128423511.
صرافی آراد
www.aradexchange.com/

Translate this page
صرافی آراد پیشرو در خرید و فروش مسکوکات طلا و تمامی حواله های ارزی رایج. ... خلاصه قیمت حواله ... 0, 0, حواله یوان چین, CNY, حواله. 0, 0, حواله درهم امارات, AED, حواله.
صرافی اچ ام - شرکت تضامنی سیدحسین مرعشی و شرکاء
www.hmforex.com/

Translate this page
نـــرخ ارز بـانــک مرکــزی ... AED, درهــم, 1,143. CAD, دلار کـانـادا, 3,326. AUD, دلار استرالیا, 3,272. CNY, یـوان چیـن, 670. TRY, لـیر ترکـیه, 1,045 ... نــرخ ارز حــواله ...
صرافی پارسی نرخ لحظه ای ارز و سکه ، حواله ارزی
www.sarafiparsi.com/

Translate this page
صرافی پارسی | اعلام نرخ ارز و سکه به صورت لحظه ای ، انجام حواله ارزی به سراسر جهان . ... دلار کانادا شخصی. دلار استرالیا شخصی. کرون سوئد. یوان چین. رینگیت مالزی.
You've visited this page many times. Last visit: 4/24/18
Searches related to قیمت حواله یوان

قیمت روز حواله یوان

نرخ حواله به چین

روند قیمت یوان

قیمت یوان چین امروز

کمترین نرخ حواله ارزی

صرافی حواله به چین

حواله آنلاین

حواله tt به چین
Previous
   
1
    2   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms



Google
Page 3 of about 4,870 results (0.43 seconds)
Search Results
صرافی صما
samaexchange.ir/

Translate this page
ارائه دهنده بهترین نرخ حواله. صرافی صما با مجوز رسمی از بانک مرکزی ... ارز, نماد, نرخ فروش, تغییرات, نرخ خرید, تغییرات, نمودار ... یوان چین, CNY, ۱, (۰ ) --, ۱, (۰ ) -- ...
صرافی آرین | Arian Exchange
arianexchange.com/

Translate this page
نرخ ارز و حواله جات صرافی. 09:17 - 1397/1/26 ... یوان چین / ریال. Currency flag - CNY. حواله, نقدی. 0, 0, فروش. 0, 0, خرید. تغییرات. نرخ حواله جات داخلی با منشا خارجی.
نرخ و حواله | حواله ارزی آسان و سریع
https://cash.tt/

Translate this page
ارسال حواله آنلاین (برخط) ارزی به سراسر جهان با کش تی تی CASH.TT آسان، سریع، با اطمینان خاطر.
آرشیو نرخ ارز - صرافی ملت
www.mellatexchange.ir/arz.aspx

Translate this page
شرکت صرافی ملت ، صرافی ، نمایش لحظه ای نرخ ارز و سکه. ... آرشیو نرخ حواله خارجی، سکه، اسکناس. spacer ... یوان چین, 1397/04/02 08:45:02, 0.00, 0.00. رینگیت ...
صرافی میرداماد|نمایش لحظه ای نرخ ارز و حواله
www.mirdamadexchange.com/

Translate this page
صرافی میرداماد نمایش لحظه ای نرخ ارز و حواله. ... نمایش نرخ روزانه لحظه ایی سکه و طلا ... نرخ ها به صورت خودکار به روز رسانی می گردند و نیازی به تازه سازی صفحه نمی ...
صرافی امین ضراب: نرخ ارز سکه و حواله ارزی
www.exchange.ir/

Translate this page
نرخ واقعی ارز و حواله ارزی در صرافی امین ضراب با مجوز بانک مرکزی جمهوری ... نوع ارز, خرید (ریال), فروش (ریال), آرشیو نرخ ارز ... یوان چین, 10, 10, نمودار یوان چین.
صرافی المپیک
https://www.o-xe.com/

Translate this page
صرافی المپیک - نرخ ارز و سکه. آخرین بروز رسانی: سه شنبه 8 خرداد 1397 05:29 PM. نرخ ارز; نرخ سکه; ابزارها; درباره ما. خرید; فروش ...
صرافی توریست مالزی
https://www.sarrafitourist.com/

Translate this page
یورو اروپا(شخصی). دلار استرالیا. دلار کانادا. یوان چین. پوند انگلیس. درهم امارات ... نرخ های ارز در جداول به روز بوده و برای ارسال حواله قابل عمل است فقط درشرایطی که ...
نرخ ارز - بانک مرکزی
https://cbi.ir/exrates/rates_fa.aspx

Translate this page
شامل نرخ برابری ریال با ارزهای مهم دنیا برحسب تاریخ و رسم نمودار مربوطه در بازه‌های زمانی مختلف. ... نرخ ارز ۱۳۹۷/۰۳/۳۱. USD, دلار آمریکا ... CNY, یوان چین, ۶,۵۴۶, down.
You visited this page on 6/11/18.
صرافی ملی
www.mex.ir/

Translate this page
نرخ حواله. نماد, عنوان, خرید, فروش, بانک عامل. EUR, یورو, 0, 0, بانک ای آی اچ. EUR, یورو, 0, 0, بانک ملی هامبورگ. CNY, یوان, 0, 0, کونلون چین ... نرخ برابری ارز ها.
Searches related to قیمت حواله یوان

قیمت روز حواله یوان

نرخ حواله به چین

روند قیمت یوان

قیمت یوان چین امروز

کمترین نرخ حواله ارزی

صرافی حواله به چین

حواله آنلاین

حواله tt به چین
Previous
   
1
   
2
    3   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 4 of about 4,870 results (0.45 seconds)
Search Results
صرافی پرستیژ- بهترین نرخ لحظه ای ارز- ارسال حواله انواع ارز- قیمت دلار
prestige-ex.com/

Translate this page
Apr 11, 2018 - USD - صرافی نرخ لحظه ای قیمت ارز دلار یورو پوند حواله- صرافی پرستیژ- USD | دلار آمریکا, 0, 0 ... حواله- صرافی پرستیژ- CNY | یوان چین, 0, 0.
صرافی سورن|نمایش لحظه ای نرخ ارز و سکه
www.sorenexchange.com/

Translate this page
صرافی سورن نمایش لحظه ای نرخ ارز و سکه ارسال حواله ارزی خرید حواله ارزی و فروش حواله.
قیمت لحظه ای ارز,حواله وسترن یونیون,حواله دلار,صرافی صدف
https://sarafisadaf.com/

Translate this page
Dec 23, 1996 - ارائه قیمت لحظه ای دلار و ارز و حواله دلار|صرافی صدف. ... نرخ لحظه‌ای دلار آمریکا در تهران. دلار نقدی. 4,800. New York ... یوان چین (CNY). خرید : 0 تومان.
sanarate.ir: صفحه نخست
https://www.sanarate.ir/

Translate this page
نرخ های اعلام شده در این سایت بیانگر میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارز بر ... یورو, دلار آمریکا, یوآن چین ... میانگین نرخ خرید(ریال) ... میانگین نرخ فروش(ریال) ... که خریدار و فروشنده به محض انجام معامله ارز و ریال را مبادله نموده و شامل حواله های ارزی نیز ...
صرافی جم | نرخ لحظه ای ارز - نرخ لحظه ای سکه و حواله - آرشیو نرخ ارز آزاد ...
www.jam-ex.com/

Translate this page
صرافی جم | خرید و فروش ارز و کلیه مبادلات نقدی و حواله به سراسر جهان - نرخ ... یوان چین, یوان, 0, 0, -, -. لیر ترکیه, لیرترکیه, -, -, 0, 0. دلار آمریکا, دلارشخص, 0, 0, 0, -.
صرافی بیست - نرخ لحظه ای ارز , سکه و حواله ارزی
https://sarafi20.com/

Translate this page
صرافی بیست - اعلام لحظه ای نرخ ارز ، سکه و حواله ارزی با مجوز رسمی از بانک مرکزی جهت خرید و فروش ارزهای رایج و کلیه مبادلات نقدی و حواله.
صرافی گاندی | صفحه اصلی
gandico.com/exchange/home

Translate this page
صرافی گاندی در زمینه خرید و فروش نقدی ارز، نرخ ارز و سکه طلا و انجام عملیات مربوط به حواله ارزی فعالیت می کند.
حواله یوان،حواله چین،حواله ارزی,یوان,ارسال پول به چین,خرید یوان,فروش ...
https://www.fnxshipping.com/حواله-یوان،حواله-چین،حواله-ارزی/

Translate this page
Apr 20, 2017 - حواله یوان با نرخ مناسب ( اطلاعیه خدماتی ). شرکت بازرگانی و خدمات خدمات حمل بار هوایی ققنوس با توجه به موجودی مناسب در کشور چین از منشع ارز ناشی ...
بانک ملی ایران :: نرخ ارزهای رایج
https://bmi.ir/fa/curr.aspx

Translate this page
درخواست تسهیلات · پیام کوتاه از طریق سیستم متمرکز (ساپتا) · تسویه ناخالص آنی (ساتنا) · حواله الکترونیکی بانکی (سحاب) · وصول و واریز دسته ای چکها (کلر) ...
بانک ملت> نرخ ارز
https://www.bankmellat.ir/exchange_rate.aspx

Translate this page
نرخ ارز بانک ملت. ... از تاریخ: تا تاریخ: نمایش. نوع ارز. نرخ خرید. نرخ فروش. نرخ مرجع. نرخ ارز مبادله ای. از تاریخ: تا تاریخ: نمایش. نوع ارز. نرخ خرید. نرخ فروش.
Searches related to قیمت حواله یوان

قیمت روز حواله یوان

نرخ حواله به چین

روند قیمت یوان

قیمت یوان چین امروز

کمترین نرخ حواله ارزی

صرافی حواله به چین

حواله آنلاین

حواله tt به چین
Previous
   
1
   
2
   
3
    4   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
About 185,000 results (0.55 seconds)
Search Results
حواله یوان به چین - ۵۴۵۰۶ ۰۲۱ | صرافی ستاره سهیل
https://starsoheil.com/swift-bank-transfer-to-china

Translate this page
حواله یوان به چین با استفاده از امکاناتی که صرافی ستاره سهیل در قالب سیستم ارسال پول به خارج از کشور توسط حواله ارزی در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان‌پذیر است.
You visited this page on 6/22/18.
حواله یوان چین - نرخ حواله ارزی | شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
www.tgju.org/chart/transfer_cny

Translate this page
حواله یوان چین ,قیمت حواله یوان چین ,نرخ حواله یوان چین ,نرخ حواله ارز,حواله,حواله یوان چین به ایران,حواله ارز,قیمت حواله ارزی.
حواله به چین - ایرانیکارت
https://www.iranicard.com/حواله-به-چین

Translate this page
Oct 1, 2016 - حواله به چین، حواله یوان و دلار به بانک های چینی در اسرع وقت و با کمترین کارمزد.
حواله یوان به چین بانک ABC و ICBC با بهترین نرخ یوان بصورت آنلاین ...
https://saresh.org › خدمات ارزی

Translate this page
حواله یوان به چین با بهترین نرخ توسط صرافی بازرگانی صارش دارای مجوز بانک مرکزی بصورت آنلاین به بانک های ABC , ICBC و BANK OF CHINA با بهترین نرخ ...
You visited this page on 6/22/18.
Map of ‫صرافی حواله به چین‬‎
map expand icon
Rating
Hours
صرافی ستاره سهیل
3.3 (15) · خدمات صرافی
No, Ferdowsi Ave, No. 327 · +98 21 54506
Closed ⋅ Opens 9AM Sun
Website
Directions
صرافی آراد
4.6 (5) · خدمات صرافی
+98 21 6673 8747
Closed ⋅ Opens 8:30AM Sun
Website
Directions
Royal Exchange
3.7 (14) · خدمات صرافی
استان تهران، تهران، منطقه ۲،، Iran Zamin Blvd · +98 21 8928 0000
Closed ⋅ Opens 10AM Sun
Website
Directions
More places
حواله یوان به چین در کوتاه ترین زمان و با پایین ترین نرخ - صرافی آینده ...
https://ayandehroshanex.com/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
با بالاترین سرعت و کمترین کارمزد صرافی آینده روشن با داشتن 8 حساب بانکی مختلف در چین و هنگ کنگ ارسال حواله یوان به چین را با داشتن تجربه طولانی در ...
You visited this page on 6/22/18.
حواله به چین - صرافی نگار
https://www.sarafinegar.com/حواله-به-چین/ - Translate this page
با توجه به گسترش همکاری های تجاری شرکت های دولتی و خصوصی با چین ، نیاز به حواله یوان و دلار به شرکت ها و افراد چینی هر روز افزایش می یابد. همچنین حواله به چین ...
حواله ارزی به چین | Payment24
https://payment24.ir/swift-bank-transfer-to-china

Translate this page
شاید ارسال حواله یوان به چین، یکی از پرطرفدارترین حواله‌های بانکی بین‌المللی در کشورمان باشد. حجم بالای تجارت ایران و ایرانیان با این کشور سبب می‌شود که افراد ...
You visited this page on 6/22/18.
صرافی مالزی چین | حواله ارزی | وسترن یونیون| رینگیت| یوان
https://www.sarafisafteh.com/

Translate this page
کارمزد های اعلامی فوق فقط برای بانک کشاورزی چین است و کارمزد واریز به سایر بانکها متفاوت است برای استعلام کارمزد و اطلاع از امکان ارسال حواله یا عدم امکان, لطفا ...
You visited this page on 6/22/18.
حواله یوان چین | صرافی علی زاده - صرافی معالی آباد شیراز - نرخ آنلاین ...
sarafializadeh.com/حواله-یوان-چین/

Translate this page
Sep 11, 2016 - نرخ حواله یوان چین ، به صورت روزانه از طریق وب سایت صرافی علی زاده و همچنین از طریق اپلیکیشن موبایل صرافی و یا کانال تلگرام قابل دریافت ...
حواله به چین ، یوآن؟ یورو؟ - خدمات - بازرگانی قاسمی ترخیص کالا و مشاوره ...
https://ghassemitradeco.com/misc.php?t=2&id=13AD964...fa

Translate this page
Apr 22, 2014 - ... عامل ایرانی به دو طریق می توانند حواله ارزی یورو را به چین ارسال کنند: ... باشد،با موافقت فروشنده و از طریق صرافی وابسته به بانک عامل،حواله را ...
Searches related to صرافی حواله به چین

نرخ حواله به چین

قیمت حواله یوان به چین

حواله tt به چین

نرخ حواله یوان به چین

صرافی ایرانی در چین

قیمت روز حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله آنلاین
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 2 of about 185,000 results (0.36 seconds)
Search Results
صرافی حواله به چین , ارسال حواله دلار به چین , ارسال حواله ... - صرافی سینور
sarafisinoor.com/صرافی-حواله-به-چین-ارسال-حواله-دلار-به/

Translate this page
Jul 31, 2017 - شرکت صرافی سینور مستقر در شهر شنزن چین آماده ارائه خدمات ارزی از جمله صرافی حواله به چین USD و EUR HKD , ارسال حواله ارزی به چین , ارسال ...
صرافی در چین فعال در زمینه حواله دلار به چین و ارسال و دریافت وجوه به ...
sarafisinoor.com/صرافی-چین-فعال-زمینه-حواله-دلار/

Translate this page
Jul 26, 2017 - صرافی سینور مستقر در شهر های شنزن و گوانجو چین امکان ارائه خدمات صرافی بصورت کاملا الکترونیکی و آنلاین مقدور می کند , ارسال حواله دلار ...
سکه و صراف اعتماد ( صاحبقرانیه ) - حواله-یوان-به-چین - صرافی اعتماد
https://www.sarafi-etemad.com/component/.../tag/حواله-یوان-به-چین

Translate this page
صرافی اعتماد،ارسال پول از طریق بانکی ،وسترن یونیون، پی پال، حواله و تحویل نقد، کانادا و امریکا، تورونتو... صرافی الکترونیکحواله-یوان-به-چین.
حواله ارزی | صرافی کیش | حواله بانکی و دستی
www.sarafikish.com/حواله-ارزی-در-صرافی-کیش.html

Translate this page
ارسال می نمایند، لذا تنها با ارائه مشخصات ذینفع حواله، ارسال حواله بانکی به هر کجای ... مجوز حواله دار ارزی از بانک مرکزی امارات ) و دیگر شرکتهای هم گروه خود در چین، هنگ ...
خدمات - صرافی دیپلمات
www.diplomat-exchange.com/services.php

Translate this page
با توجه به داشتن حسابهای بانکی و کارگزاران مستقیم در کشورهای هنگ کنک ، تاجیکستان ، ترکیه و امارات این شرکت امکان انجام معاملات ارزی با شرایط ذیل را دارا می ...
حوالجات ارزی - نگین شانگهای
negin-shanghai.com/index.php/currency-transfers

Translate this page
حوالجات ارزی. انتقال یوان از ایران به چین. دوستان عزیزی که میخوان مبالغ یوانی به چین حواله کنند دیگر نیازی به رفتن به صرافی و پرداخت هزینه های بالا صرافی رو ...
صرافی آراد
www.aradexchange.com/

Translate this page
فروش, خرید, ارز. 0, 0, دلار آمریکا, USD, دلار. 0, 0, حواله یورو, EUR, حواله. 0, 0, حواله یوان چین, CNY, حواله. 0, 0, حواله درهم امارات, AED, حواله. 0, 0, حواله دلار وسترن یونیون ...
صرافی توریست مالزی – تعطیلی صرافی به مناسبت عید چینی
https://www.sarrafitourist.com/تعطیلی-صرافی-به-مناسبت-عید-چ...

Translate this page
Feb 14, 2018 - حواله اعضاء, Log In, Log In. حواله عادی. حواله تجاری ... بدینوسیله به اطلاع میرسانیم به مناسبت عید چینی و تعطیلات رسمی در مالزی. دفتر صرافی توریست روزهای جمعه ۲۷ بهمن ( ۱۶ فوریه ) لغایت یکشنبه ۲۹ بهمن ( ۱۸ فوریه ) تعطیل می ...
منتقل نشدن حواله صرافی – انجمن تخصصی تجارت بین الملل
ibfon.org/forums/index/topic/منتقل-نشدن-حواله-صرافی/

Translate this page
Jul 9, 2015 - بنده 16 روز پیش حواله ای به چین از طریق صرافی ارسال کردم, سویفت دریافت شده اما تا الان به حساب فروشنده ننشسته و میگه پول واریز نشده.
حواله ارزی به چین ، ترکیه، هند ، کره | بازرگانی ابراهیمی - ترخیص کار
irclearance.com/havaleh-arzi

Translate this page
دیگر از طریق صرافی و سیستم swift نمی شود به این کشورها دلار حواله کرد ... معمولا بانک های ایران با بانک کنلون KUNLUN BANK OF CHINA در چین haulk bank در ...
Searches related to صرافی حواله به چین

نرخ حواله به چین

قیمت حواله یوان به چین

حواله tt به چین

نرخ حواله یوان به چین

صرافی ایرانی در چین

قیمت روز حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله آنلاین
Previous
   
1
    2   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 3 of about 185,000 results (0.40 seconds)
Search Results
مانی گرام - صرافی پارس | با مجوز رسمی از بانک مرکزی
www.sarafipars.eu/fa/?option=com_content&view=article...

Translate this page
این نرخ ثابت بوده و به مبلغ یا واحد ارزی حواله بستگی ندارد. ... موارد علی الخصوص جهت ارسال حواله انی به چین دارای کارمزد کمتری نسبت به وسترن یونیون می باشد.
نحوه انجام حواله بانکی جهت ثبت سفارش بانکی از چین | گروه بازرگانی و ...
kunlun.ir/.../نحوه-انجام-حواله-بانکی-جهت-ثبت-سفارش-بانکی-از-چ...

Translate this page
مراجعه متقاضی به صرافی های مجاز جهت خرید حواله و ارسال میزان…
روشی مطمئن برای انتقال بانکی به چین و هنگ کنگ - صرافی وندا
vandaex.com/346/روشی-مطمئن-انتقال-بانکی-به-چین/

Translate this page
صرافی وندا اعتبار و روابط خود را در جهتی مورد استفاده قرار می دهد که منجر به رفع مشکل کاربرانش شود. تا چندی پیش تنها روشهای انتقال پول به چین از طریق حواله ...
ارسال حواله ارزی - واردات از چین
www.lotoschina.com/fa/خدمات_و_هزینه_ها/.../ارسال_حواله_ارزی.html

Translate this page
شرکت بازرگانی لوتوس آماده واریز حواله یوان RMB به بانک های چینی را دارا است. ... حواله یوان چین به ایران,نرخ, نرخ حواله,حواله ارزی,نرخ حواله ارزی,نرخ حواله صرافی ها ...
نمایندگی فرهنگی ج.ا.ا در شانگهای - روش انتقال پول از ایران به چین
shanghai.icro.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=418&pageid...

Translate this page
1- ارسال پول از طریق شرکتهای انتقال ارز یا همون صرافی ها : یکی از راه های ارسال پول از ایران به چین این هست که ، در کشور چین چندین شرکت معتبر ایرانی هست که کار ...
صرافی دنیا | صرافی | تغییرات لحظه ای نرخ اسکناس و حواله
donyaxe.com/

Translate this page
صرافی دنیا (شرکت تضامنی گلپریان و شرکا) با افتخار حاظر به انجام کلیه امور ارزی اعم ... صرافی, RMB, حواله یوان چین. صرافی, KRW, حواله وون کره جنوبی. صرافی ...
چگونه با قیمت مناسب حواله سوئیفت بزنیم؟ - ایسنا
https://www.isna.ir/.../چگونه-با-قیمت-مناسب-حواله-سوئیفت-بزنی...

Translate this page
Dec 4, 2017 - صرافی ستاره سهیل افتخار دارد به عنوان اولین صرافی کشور در زمینه ... به مالزی، حواله درهم به امارات، پوند به انگلستان، روپیه به هند، یوان به چین، ...
آرشیو نرخ حواله ارزی صرافی شیراز | صرافی در مالزی | صرافی در چین ...
https://www.sarafishiraz.com/archive-h/

Translate this page
ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، به اطلاع می رساند که دفاتر صرافی شیراز (ایران و مالزی) در روز جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد(۱۵ ،۱۶ ژوئن) تعطیل ...
صرافی خرید یوان چین | فروش یوان چین | صرافی پارسه | 54901 خط ویژه
https://parsehex.com/صرافی-خرید-یوان-چین/

Translate this page
صرافی – صرافی پارسه – Parseh Exchange : انجام کلیه حوالجات ارزی ، خرید و ... صرافی خرید یوان چین : صرافی پارسه خدمات خرید و فروش انواع ارز از جمله یوان چین را به شما ... صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و ...
گروه صرافی پیروز
www.sarafipirooz.com/

Translate this page
CNY - یوان چین, 960, 1160, 1140. AUD - دلار استرالیا, 4400, 5690 ... انجام حواله فقط برای افرادی که در لیست ما ثبت نام کردند و دارای کد مشتری هستند امکان پذیر هست ... نحوه گرفتن کد مشتری در صرافی پیروز به چه ترتیبی است ؟ جهت دریافت کد ...
Searches related to صرافی حواله به چین

نرخ حواله به چین

قیمت حواله یوان به چین

حواله tt به چین

نرخ حواله یوان به چین

صرافی ایرانی در چین

قیمت روز حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله آنلاین
Previous
   
1
   
2
    3   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 4 of about 185,000 results (0.41 seconds)
Search Results
صرافی پرستیژ- بهترین نرخ لحظه ای ارز- ارسال حواله انواع ارز- قیمت دلار
prestige-ex.com/

Translate this page
Apr 11, 2018 - USD - صرافی نرخ لحظه ای قیمت ارز دلار یورو پوند حواله- صرافی پرستیژ- ... CNY | یوان چین, 0, 0 ... صرافی پرستیژ حواله دلار و یورو را به بهترین قیمت و سریعترین زمان از ایران به سراسر اروپا و سایر نقاط جهان انتقال می دهد.
آرشیو تغییرات نرخ یوان چین - صرافی ارکان
www.sarafiarkan.com/currency/14/یوان-چین/

Translate this page
نمودار تغییرات نرخ یوان چین. ... بازگشت به لیست ارزها ... اسلامی ایران آغازنموده و آماده ارائه طیف گسترده ای از خدمات ارزی به مشتریان اعم از فروش حواله به سرتاسر دنیا ...
میکرو کنترلر های ARM - نرخ حواله یوان به چین
arm.blogfa.com/tag/نرخ-حواله-یوان-به-چین

Translate this page
حواله یوان به چین بانک ABC و ICBC بصورت آنی با بهترین نرخ حواله یوان , حواله ... خرید حواله یوان با بهترین نرخ حواله یوان; صرافی حواله یوان در چین; کمترین نرخ ...
صرافی آرین | Arian Exchange
arianexchange.com/

Translate this page
صرافی آرین (شرکت تضامنی ناصر افشار و شرکاء) با سال ها تجربه در امر خرید و فروش ... یوان چین / ریال. Currency flag - CNY. حواله, نقدی. 0, 0, فروش. 0, 0, خرید ... مزیت این روش پایین بودن نرخ این نوع حواله نسبت به حواله جات آزاد، سریع بودن ارسال ...
حواله یوان،حواله چین،حواله ارزی,یوان,ارسال پول به چین ... - گروه تجاری ققنوس
https://www.fnxshipping.com/حواله-یوان،حواله-چین،حواله-ارزی/

Translate this page
Apr 20, 2017 - شرکت بازرگانی و خدمات خدمات حمل بار هوایی ققنوس با توجه به موجودی مناسب در کشور چین از منشع ارز ناشی از صادرات کالا به این کشور توانایی انجام ...
حواله یوان به چین - واردات و صادرات - Nascha Trading
www.naschatrading.com/fa/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
اهمیت انجام حواله یوان به چین از آن جهت است که بسیاری از حساب های ایرانیان در چین مسدود شده و این امر باعث شده تا بسیاری از موسسات و صرافی ها مبالغ حواله یوان به چین ...
صرافی رویال | نرخ ارز ، قیمت دلار
https://www.sarafiroyal.com/

Translate this page
صرافی رویال ، ارائه کلیه خدمات ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز و سکه ، دارای مجوز رسمی از بانک ... آخرین بروز رسانی : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ساعت ۱۲:۴۵ - نرخ ها به ریال است.
You've visited this page many times. Last visit: 4/8/18
یوان چین جای دلار آمریکا را می‌گیرد - Sarafi MoneyMex - صرافی مانیمکس
https://www.moneymex.com/au/fa/articles/view/1765

Translate this page
Nov 4, 2013 - در حالی که بیشتر افراد از این امر اطلاع دارند که اکنون چین به عنوان دومین قدرت اقتصاد جهانی مطرح است، باید به این نکته نیز توجه داشت که اکنون ...
صرافی سورن|نمایش لحظه ای نرخ ارز و سکه
www.sorenexchange.com/

Translate this page
صرافی سورن نمایش لحظه ای نرخ ارز و سکه ارسال حواله ارزی خرید حواله ارزی و ... به اطلاع می رساند به دلیل دستورات اخیر بانک مرکزی، تا اطلاع ثانوی هیچ گونه خرید و ...
صرافی امین ضراب: نرخ ارز سکه و حواله ارزی
www.exchange.ir/

Translate this page
نرخ واقعی ارز و حواله ارزی در صرافی امین ضراب با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران - اعلام ... یوان چین, 10, 10, نمودار یوان چین ... فروش آنلاین حواله به سراسر دنیا.
Searches related to صرافی حواله به چین

نرخ حواله به چین

قیمت حواله یوان به چین

حواله tt به چین

نرخ حواله یوان به چین

صرافی ایرانی در چین

قیمت روز حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله آنلاین
Previous
   
1
   
2
   
3
    4   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 5 of about 185,000 results (0.62 seconds)
Search Results
ارسال حواله ارزی به استرالیا|انتقال ارز به استرالیا - صرافی یزدان پرست
www.y-xe.com/معرفی-خدمات-صرافی/ارسال-حواله-به-استرالیا.html

Translate this page
صرافی یزدان پرست با دارا بودن شعب صرافی در کشور استرالیا توانسته خدمتی بزرگ در حوزه ی نقل و انتقال ارز به استرالیا در جهت انجام رسالت خود در ارسال حواله به ...
حواله کردن پول از طریق صرافی یا بانک - صفحه 26 - ApplyAbroad Forum
https://www.applyabroad.org/.../showthread.php?...حواله...صرافی...

Translate this page
Nov 4, 2014 - رفتم صرافی بهم میگه بابت ۳۰ یورو، ۸۰ دلار کارمزد میگیره، آیا راه دیگه ... کسی می داند چطور به یک بانک در چین حواله بزنیم حساب برای یک شخص ...
درباره ما | صرافی خاورمیانه
exmeb.com/about/

Translate this page
شرکت خدمات ارزی و صرافی خاورمیانه (وابسته به بانک خاورمیانه) ... دریافت حواله های ارزی رایج از تمامی کشورها به مقصد امارات، ترکیه، هنک کنگ، چین و غیره; خرید و ...
صرافی اچ ام - شرکت تضامنی سیدحسین مرعشی و شرکاء
www.hmforex.com/

Translate this page
صرافی اچ ام با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارز نقدی و انجام حواله ارزی به سراسر جهان تلفن حواله: 02188104393 تلفن نقدی: 02188104396. ... کـانـادا, 3,326. AUD, دلار استرالیا, 3,272. CNY, یـوان چیـن, 670. TRY, لـیر ترکـیه, 1,045 ...
یوان به چین | خدمات ارزی دیبا-حواله بانکی به اقصی نقاط دنیا-حواله ...
https://sarafidiba.com/tag/یوان-به-چین/

Translate this page
مزیت دیگر ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون، عدم نیاز به حساب بانکی است. ... حواله رینگیت مالزی، خرید و فروش توسط صرافی دیبا در کوالالامپور به صورت تحویل ...
صرافی ماهان نرخ آنی ارز و سکه
www.mahanex.com/

Translate this page
صرافی ماهان شرکت تضامنی محمدرضا گردش میدانی و شرکا . ... CNY; یوان چین; 682; 700. CHF; فرانک سوئیس ... USD; حواله دلار آمریکا; 4,440; 4,440. EUR; حواله یورو; 5,425; 5,425 ... تمامی حق و حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به صرافی ماهان می باشد .
You visited this page on 6/22/18.
حواله‌ها - بانک سامان
https://www.sb24.com/Fa/Personal/Foreign-Exchange.../حواله‌ها.html

Translate this page
ا) قابلیت تبدیل به سایر نرخ‌ها و قیمت‌ها دارد و حسب درخواست صدور حواله به ... کارگزاران بانک امکان‌پذیر نباشد، انتقال وجه حواله ارزی ازطریق شرکت صرافی سامان ...
حساب بانکی و ارسال پول از ایران | تحصیل و زندگی و تجارت در چین ...
www.irantochin.com/node/36

Translate this page
Sep 20, 2012 - در چین به بانکی میگن بانک خوب ، که بهترین و بیشترین خدمات را داشته باشه ، مثل ... 1- ارسال پول از طریق شرکتهای انتقال ارز یا همون صرافی ها :.
10 قانون طلایی تجارت با چین
fsetrade.com/اخبار/ویژه-ها/10-قانون-طلایی-تجارت-با-چین

Translate this page
Jul 4, 2017 - حتما با یک صرافی مجاز دارای مجوز بانک مرکزی برای ارسال حواله ارزی به چین اعم از حواله یوان و حواله دلار به چین بهره ببرید , متاسفانه ریسک حواله به ...
بانک صادرات ایران - حواله ارزی
https://www.bsi.ir/Pages/Arzi/exchangebill.aspx

Translate this page
صدور تاییدیه حساب · تنزیل اسناد و اعتبارات و بروات وصولی · خرید و فروش ارز · حواله ارزی · اعتبار اسنادی · سوئیفت · ضمانت نامه ارزی · نرخ ارز · پرسش و پاسخ ارزی ...
Searches related to صرافی حواله به چین

نرخ حواله به چین

قیمت حواله یوان به چین

حواله tt به چین

نرخ حواله یوان به چین

صرافی ایرانی در چین

قیمت روز حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله آنلاین
Previous
   
1
   
2
   
3
   
4
    5   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next


Google
About 254,000 results (0.57 seconds)
Search Results
حواله یوان چین - نرخ حواله ارزی | شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
www.tgju.org/chart/transfer_cny

Translate this page
حواله یوان چین ,قیمت حواله یوان چین ,نرخ حواله یوان چین ,نرخ حواله ارز,حواله,حواله یوان چین به ایران,حواله ارز,قیمت حواله ارزی.
آرشیو حواله یوان چین |شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
www.tgju.org/chart/transfer_cny/2

Translate this page
آرشیو قیمت های حواله یوان چین ,نرخ های قبلی حواله یوان چین ,قیمت های پیشین ...
نمودار حواله یوان چین |شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
www.tgju.org/chart/transfer_cny/3

Translate this page
نمودار و مقایسه قیمت حواله یوان چین با دیروز,میزان تغییر حواله یوان چین نسبت به ...
حواله یوان به چین بانک ABC و ICBC با بهترین نرخ یوان بصورت آنلاین ...
https://saresh.org › خدمات ارزی

Translate this page
حواله یوان به چین با بهترین نرخ توسط صرافی بازرگانی صارش دارای مجوز بانک مرکزی بصورت آنلاین به بانک های ABC , ICBC و BANK OF CHINA با بهترین نرخ ...
You visited this page on 6/22/18.
Map of ‫حواله یوان‬‎
map expand icon
Rating
Hours
بازرگانی فراهوش و دانش
5.0 (1) · دفتر شرکت
+98 21 6641 4852
Closed ⋅ Opens 8AM Sun
Website
Directions
Royal Exchange
3.7 (14) · خدمات صرافی
استان تهران، تهران، منطقه ۲،، Iran Zamin Blvd · +98 21 8928 0000
Closed ⋅ Opens 10AM Sun
Website
Directions
گروه بازرگانی سفته
No reviews · دفتر شرکت
39th St · +98 21 8820 5542
Website
Directions
More places
حواله یوان بدون کارمزد به بانک های ABC ICBC و BANK OF CHINA چین ...
https://saresh.org › اخبار › اخبار داخلی شرکت

Translate this page
بازرگانی صارش با توجه به دارا بودن حساب یوان در چین امکان ارسال حواله یوان بدون کارمزد بصورت فوری به سراسر چین و کلیه بانک های معتبر چینی از جمله بانک ...
حواله یوان به چین در کوتاه ترین زمان و با پایین ترین نرخ - صرافی آینده ...
https://ayandehroshanex.com/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
با بالاترین سرعت و کمترین کارمزد صرافی آینده روشن با داشتن 8 حساب بانکی مختلف در چین و هنگ کنگ ارسال حواله یوان به چین را با داشتن تجربه طولانی در ...
You visited this page on 6/22/18.
صرافی مالزی چین | حواله ارزی | وسترن یونیون| رینگیت| یوان
https://www.sarafisafteh.com/

Translate this page
صرافی مالزی چین |حواله ارزی, وسترن یونیون, حواله دلار, رینگیت, یوان, یورو.
You visited this page on 6/22/18.
حواله یوان - شرکت بازرگانی فراهوش و دانش
www.alibabair.com/fa/حواله-یوان.html

Translate this page
(امکان انتقال ارز با کمترین کارمزد بانکی(برعکس حواله سویفت که حداقل 70 دلار هزینه ارسال حواله است; (ارسال یوان در عرض چند ساعت (در صورتی که حواله سوئیفت ...
You visited this page on 6/22/18.
آخرین نرخ لحظه‌ای یوان چین - قیمت یوان حواله، بازار، رسمی، اسکناس ...
https://starsoheil.com/cny/price-history

Translate this page
اطلاع از نرخ لحظه ای قیمت یوان چین در صرافی ستاره سهیل. آخرین قیمت یوان حواله، قیمتیوان چین در بازار و اسکناس در بازار را در سایت صرافی ستاره سهیل مطلع شوید.
You visited this page on 6/22/18.
صرافی ماهان نرخ آنی ارز و سکه
www.mahanex.com/

Translate this page
نرخ لحظه ای سکه. #; ارز; شخصی; شرکتی. USD; حواله دلار آمریکا; 4,440; 4,440. EUR; حواله یورو; 5,425; 5,425. AED; حواله درهم; 1,206; 1,206. CNY; حواله یوان; 687; 687.
You visited this page on 6/22/18.
Searches related to حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

حواله یوان امروز

قیمت روز حواله یوان

انجام حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله یوان بدون کارمزد

نرخ حواله به چین

صرافی حواله به چین
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 2 of about 254,000 results (0.62 seconds)
Search Results
صرافی چین - نرخ لحظه ای حواله یوان چین
https://chinex.ir/

Translate this page
صرافی چین واقع در شهر گوانجو ، نرخ لحظه ای حواله یوان چین خرید و فروش یوان چین فوری ، خدمات خرید و فروش ارز های الکترونیکی پی پال ، وب مانی ، بیت کوین ...
حواله ارزی به چین | Payment24
https://payment24.ir/swift-bank-transfer-to-china

Translate this page
شاید ارسال حواله یوان به چین، یکی از پرطرفدارترین حواله‌های بانکی بین‌المللی در کشورمان باشد. حجم بالای تجارت ایران و ایرانیان با این کشور سبب می‌شود که افراد ...
You visited this page on 6/22/18.
حواله یوان چین | صرافی علی زاده - صرافی معالی آباد شیراز - نرخ آنلاین ...
sarafializadeh.com/حواله-یوان-چین/

Translate this page
Sep 11, 2016 - برای انجام حواله یوان چین ، کافی است مشخصات حساب abc در چین به همراه نام انگلیسی صاحب حساب و همچنین نام فرد مورد نظر به چینی را برای ما ارسال ...
سکه و صراف اعتماد ( صاحبقرانیه ) - حواله-یوان-به-چین
https://www.sarafi-etemad.com/component/.../tag/حواله-یوان-به-چین

Translate this page
صرافی اعتماد،ارسال پول از طریق بانکی ،وسترن یونیون، پی پال، حواله و تحویل نقد، کانادا و امریکا، تورونتو... صرافی الکترونیکحواله-یوان-به-چین.
صرافی آراد
www.aradexchange.com/

Translate this page
فروش, خرید, ارز. 0, 0, دلار آمریکا, USD, دلار. 0, 0, حواله یورو, EUR, حواله. 0, 0, حواله یوان چین, CNY, حواله. 0, 0, حواله درهم امارات, AED, حواله. 0, 0, حواله دلار وسترن یونیون ...
حواله یوان به چین < چینستان
chinestan.com › اطلاعات سفر › تجاری نمایشگاهی

Translate this page
Mar 2, 2017 - حواله یوان به چین چینستان به دلیل ارتباط وسیع و داشتن امکانات و حسابهای بانکی در بانکهای داخلی چین توانایی ارسال حواله و ارسال پول نقد یوان به ...
چرا در دراز مدت حواله یوان جای حواله دلار را خواهد گرفت ؟ | SARESH ...
https://www.linkedin.com/.../چرا-در-دراز-مدت-حواله-یوان-جای-دلار-را-... - Translate this page
Aug 17, 2017 - در سال های اخیر با توجه به رشد اقتصادی فزاینده چین , پکن توانست ارز محلی خود با عنوان یوان و در ایران با عنوان حواله یوان را به عنوان یک ارز جهانی در ...
حواله یوان به چین - واردات و صادرات - Nascha Trading
www.naschatrading.com/fa/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
ارسال حواله به چین با کمترین نرخ و کوتاه ترین زمان است. ارسال حواله یوان به چین از در شنزن چین و هنگ کنگ خط تلفن ویژه حواله یوان: 02128423511.
آپارات - حواله یوان صارش
https://www.aparat.com/result/حواله_یوان_صارش - Translate this page
آپارات - حواله یوان صارش. ... چانگ چی یوان در برابر اوشیما - گرند فاینال ۲۰۱۶ · تی تی هیستوری ... مدیریت پرداختی حواله در نرم افزار دهیاری ترز · شرکت نرم افزاری ...
صرافی دنیا | صرافی | تغییرات لحظه ای نرخ اسکناس و حواله
donyaxe.com/

Translate this page
نرخ لحظه ای حواله ( آخرین به روز رسانی: 1397/01/19 در ساعت 12:22:08 ) نرخ ها به صورت ... صرافی, RMB, حواله یوان چین. صرافی, KRW, حواله وون کره جنوبی. صرافی ...
Searches related to حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

حواله یوان امروز

قیمت روز حواله یوان

انجام حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله یوان بدون کارمزد

نرخ حواله به چین

صرافی حواله به چین
Previous
   
1
    2   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 3 of about 254,000 results (0.43 seconds)
Search Results
صرافی امین ضراب: نرخ ارز سکه و حواله ارزی
www.exchange.ir/

Translate this page
نرخ واقعی ارز و حواله ارزی در صرافی امین ضراب با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران - اعلام لحظه ای نرخ ارز و سکه و حوالجات ارزی ... یوان چین, 10, 10, نمودار یوان چین.
نرخ فروش حواله ارزها در لحظه| صرافی کیش | قیمت آنلاین دلار سکه درهم
www.sarafikish.com/نرخ-فروش-حواله-ارزها-در-لحظه.html

Translate this page
درهم. یورو. یوآن. پوند. ین. دینار کویت. دلار استرالیا. فرانک سوئیس. دلار کانادا ... اساس آخرین برابری ارزها در حوزه بین المللی و در برخی موارد حواله ای که در صرافی انجام ...
ارسال حواله یوان به بانک ای بی سی-تبلیغات سبز | درج آگهی رایگان ...
sabzads.com/ads/1021/ارسال-حواله-یوان-به-بانک-ای-بی-سی.html

Translate this page
Apr 18, 2018 - حواله ارزی و خدمات بازرگانی سفته www.sarafisafteh.com واریز آنلاین یوان به کلیه بانک های کشاورزی حساب شخصی با نرخ مناسب و کارمزد بسیار ...
بایگانی‌ها حواله یوان | شبکه تجارت ایران | NTIRAN
ntiran.com/tag/حواله-یوان/

Translate this page
نوشته های دارای برچسب حواله یوان”. صفحه اصلی حواله یوان. فعلا از ارز های دیجیتالی دوری کنید. اسفند ۲۳, ۱۳۹۶ اخبار جدید جهان | شبکه تجارت ایران 0 دیدگاه توسط ...
مای چنلز | کانال تلگرام نرخ حواله یوان آراد
https://mychannels.ir/shop/cnyrateaarad

Translate this page
کابران واردکننده و صادرکننده به چین میتوانند از طریق صرافی و کانال تلگرام آراد از نرخ لحظه ای حواله مطلع شوند. افزودن به تلگرام. بازدید : 6,597 نفر. این کانال را با ...
حواله یوان چین 555 تومان - نرخ روزانه سکه و ارز | Facebook
https://www.facebook.com/NerkheRoozane/.../1015107721368712... - Translate this page
حواله یوان چین 555 تومان. ... حواله یوان چین 555 تومان. English (US); Español · Français (France) · 中文(简体) · العربیة · Português (Brasil) · Italiano · 한국어 ...
صرافی رویال | نرخ ارز ، قیمت دلار
https://www.sarafiroyal.com/

Translate this page
صرافی رویال ، ارائه کلیه خدمات ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز و سکه ، دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی ، عضو کانون صرافان ایران و دارای نماد اعتماد الکترونیکی تلفن ...
You've visited this page many times. Last visit: 4/8/18
حواله یوان به چین با بهترین نرخ به بانک های ABC و ICBC چین صرافی ...
sarafisinoor.com/حواله-یوان-چین-با-بهترین-نرخ-بانک/

Translate this page
Aug 15, 2017 - حواله یوان به چین با بهترین نرخ به بانک های ABC و ICBC چین , از دیگر خدمات صرافی سینور ارسال حواله یوان به چین می باشد , این صرافی در مشهد با ...
Images for ‫حواله یوان‬‎
Image result for ‫حواله یوان‬‎
Image result for ‫حواله یوان‬‎
Image result for ‫حواله یوان‬‎
Image result for ‫حواله یوان‬‎
Image result for ‫حواله یوان‬‎
More images for حواله یوان
Report images
قیمت حواله ارزی،حواله دلار،حواله یورو-زربان 1397/04/02 - Zarban
www.zarban.ca/PriceTransfer.aspx

Translate this page
Apr 2, 1997 - نرخ حواله دلار کانادا،نرخ آنلاین حواله پوند،حواله دلار به کانادا،حواله دلار استرالیا،حواله ... بدون تغییر قیمت, نرخ حواله یورو ... یوان چین, 868, 868
Searches related to حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

حواله یوان امروز

قیمت روز حواله یوان

انجام حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله یوان بدون کارمزد

نرخ حواله به چین

صرافی حواله به چین
Previous
   
1
   
2
    3   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next


Google
Page 4 of about 254,000 results (0.41 seconds)
Search Results
حواله یوان چین - شیپور
https://www.sheypoor.com › تهران › تهران › خدمات › سایر خدمات

Translate this page
Apr 18, 2018 - واریز آنلاین یوان به بانک ABC چین در کمتر از یک ساعت و سریع انجام می شود. برای ارسال حواله یوان به بانک کشاورزی چین علاوه بر مشخصات فردی ...
حواله یوان در استان خراسان رضوی
khorasan-razavi.niazerooz.com/local-keys/حواله-یوان/

Translate this page
حواله جات ارزی. سامانه ارسال آنلاین حواله وسترن یونیون این امکان را... فوری به کشورهای چین و امارات، می توانید از سامانه ارسال انلاین حواله یوان و درهم استفاده نمایید. پیش ...
صرافی پارسی نرخ لحظه ای ارز و سکه ، حواله ارزی
www.sarafiparsi.com/

Translate this page
صرافی پارسی | اعلام نرخ ارز و سکه به صورت لحظه ای ، انجام حواله ارزی به سراسر جهان . ... دلار کانادا شخصی. دلار استرالیا شخصی. کرون سوئد. یوان چین. رینگیت مالزی.
You've visited this page many times. Last visit: 4/24/18
صرافی صما
samaexchange.ir/

Translate this page
ارائه دهنده بهترین نرخ حواله. صرافی صما با مجوز رسمی از ... DKK, ۱, (۰ ) --, ۱, (۰ ) --. یوان چین, CNY, ۱, (۰ ) --, ۱, (۰ ) --. حواله ازری منشاء دار از طریق سیستم بانکی ایران ...
حواله یوان بایگانی | شرکت سپاهان همراه| خدمات واردات و صادرات | خدمات ...
https://sepahanhamrah.com/tag/حواله-یوان/

Translate this page
حواله یوان. صفحه نخست · تازه های تجارت; حواله یوان. ۱۳۹۵-۰۲-۲۸. اختلال سامانه گمرکی به دلیل ضعف زیرساخت ارتباطی. [av_textblock size=” font_color=” color=”] نایب ...
حواله یوان به چین - Payasan - پی‌آسان payasan
payasan.com/swift-bank-transfer-china/

Translate this page
کارمزدها با توجه به حساب و مبلغ ارسالی و اینکه از کدام کشور امکان ارسال داشته باشیم متغیر است ولی برای حواله های شرکتی از ۴۰ تا ۱۱۰ دلار و حواله های شخصی از ۵۰ تا ...
حواله یوان ( لحظه ای ) , ارسال پول به چین - مرکز آموزش - صرافی پارس
portal.sarafipars.eu/knowledgebase.php?action=displayarticle&id...

Translate this page
حواله یوان ( لحظه ای ) , ارسال پول به چین. کلیه بازرگانان و تجار ایرانی میتوانند توسط صرافئ پارس و با استفاده از حساب های صرافئ پارس در چین کلیه حوالجات خود را ...
نرخ و حواله | حواله ارزی آسان و سریع
https://cash.tt/

Translate this page
ارسال حواله آنلاین (برخط) ارزی به سراسر جهان با کش تی تی CASH.TT آسان، سریع، با اطمینان خاطر.
صرافی آرین | Arian Exchange
arianexchange.com/

Translate this page
نرخ ارز و حواله جات صرافی ... 11:25 - 1397/1/23 : زمان آخرین بروزرسانی حواله جات ... یوان چین / ریال. Currency flag - CNY. حواله, نقدی. 0, 0, فروش. 0, 0, خرید. تغییرات ...
قیمت حواله یوان امروز - گمرک 98
gomrok98.com/tag/قیمت-حواله-یوان-امروز/

Translate this page
خانه / آرشیو برچسب ها: قیمت حواله یوان امروز. آرشیو برچسب ها: قیمت حواله یوان امروز. جدول قیمت دلار ، طلا و سکه جمعه 18 خرداد 97 (1397/03/18). خرداد 19, 1397 قیمت دلار ...
Searches related to حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

حواله یوان امروز

قیمت روز حواله یوان

انجام حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله یوان بدون کارمزد

نرخ حواله به چین

صرافی حواله به چین
Previous
   
1
   
2
   
3
    4   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 4 of about 254,000 results (0.41 seconds)
Search Results
حواله یوان چین - شیپور
https://www.sheypoor.com › تهران › تهران › خدمات › سایر خدمات

Translate this page
Apr 18, 2018 - واریز آنلاین یوان به بانک ABC چین در کمتر از یک ساعت و سریع انجام می شود. برای ارسال حواله یوان به بانک کشاورزی چین علاوه بر مشخصات فردی ...
حواله یوان در استان خراسان رضوی
khorasan-razavi.niazerooz.com/local-keys/حواله-یوان/

Translate this page
حواله جات ارزی. سامانه ارسال آنلاین حواله وسترن یونیون این امکان را... فوری به کشورهای چین و امارات، می توانید از سامانه ارسال انلاین حواله یوان و درهم استفاده نمایید. پیش ...
صرافی پارسی نرخ لحظه ای ارز و سکه ، حواله ارزی
www.sarafiparsi.com/

Translate this page
صرافی پارسی | اعلام نرخ ارز و سکه به صورت لحظه ای ، انجام حواله ارزی به سراسر جهان . ... دلار کانادا شخصی. دلار استرالیا شخصی. کرون سوئد. یوان چین. رینگیت مالزی.
You've visited this page many times. Last visit: 4/24/18
صرافی صما
samaexchange.ir/

Translate this page
ارائه دهنده بهترین نرخ حواله. صرافی صما با مجوز رسمی از ... DKK, ۱, (۰ ) --, ۱, (۰ ) --. یوان چین, CNY, ۱, (۰ ) --, ۱, (۰ ) --. حواله ازری منشاء دار از طریق سیستم بانکی ایران ...
حواله یوان بایگانی | شرکت سپاهان همراه| خدمات واردات و صادرات | خدمات ...
https://sepahanhamrah.com/tag/حواله-یوان/

Translate this page
حواله یوان. صفحه نخست · تازه های تجارت; حواله یوان. ۱۳۹۵-۰۲-۲۸. اختلال سامانه گمرکی به دلیل ضعف زیرساخت ارتباطی. [av_textblock size=” font_color=” color=”] نایب ...
حواله یوان به چین - Payasan - پی‌آسان payasan
payasan.com/swift-bank-transfer-china/

Translate this page
کارمزدها با توجه به حساب و مبلغ ارسالی و اینکه از کدام کشور امکان ارسال داشته باشیم متغیر است ولی برای حواله های شرکتی از ۴۰ تا ۱۱۰ دلار و حواله های شخصی از ۵۰ تا ...
حواله یوان ( لحظه ای ) , ارسال پول به چین - مرکز آموزش - صرافی پارس
portal.sarafipars.eu/knowledgebase.php?action=displayarticle&id...

Translate this page
حواله یوان ( لحظه ای ) , ارسال پول به چین. کلیه بازرگانان و تجار ایرانی میتوانند توسط صرافئ پارس و با استفاده از حساب های صرافئ پارس در چین کلیه حوالجات خود را ...
نرخ و حواله | حواله ارزی آسان و سریع
https://cash.tt/

Translate this page
ارسال حواله آنلاین (برخط) ارزی به سراسر جهان با کش تی تی CASH.TT آسان، سریع، با اطمینان خاطر.
صرافی آرین | Arian Exchange
arianexchange.com/

Translate this page
نرخ ارز و حواله جات صرافی ... 11:25 - 1397/1/23 : زمان آخرین بروزرسانی حواله جات ... یوان چین / ریال. Currency flag - CNY. حواله, نقدی. 0, 0, فروش. 0, 0, خرید. تغییرات ...
قیمت حواله یوان امروز - گمرک 98
gomrok98.com/tag/قیمت-حواله-یوان-امروز/

Translate this page
خانه / آرشیو برچسب ها: قیمت حواله یوان امروز. آرشیو برچسب ها: قیمت حواله یوان امروز. جدول قیمت دلار ، طلا و سکه جمعه 18 خرداد 97 (1397/03/18). خرداد 19, 1397 قیمت دلار ...
Searches related to حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

حواله یوان امروز

قیمت روز حواله یوان

انجام حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله یوان بدون کارمزد

نرخ حواله به چین

صرافی حواله به چین
Previous
   
1
   
2
   
3
    4   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


Google
Page 5 of about 254,000 results (0.51 seconds)
Search Results
نرخ حواله یوان - کیا الکترونیک تجارت
www.kia-et.ir/component/k2/item/216-نرخ-حواله-یوان

Translate this page
نرخ حواله یوان ----- تومان آخرین بروز رسانی : 1394/12/26 -- منبع : صرافی پارسی.
نرخ ارز و حواله یوان و دلار
tkanal.ir/channel/Saresh

Translate this page
اعلام روزانه نرخ ارز , نرخ حواله یوان و حواله دلار و آخرین اخبار روز گمرک و اقتصاد کشور در مورد واردات و صادرات از چین و دیگر کشور ها.
حواله ارز مرجع | ترخیص کالا با ارز مبادله ای | ارز دولتی | حواله یوان,یورو ...
tarkhiskara.com/حواله-ارز-مرجع-ترخیص-کالا-با-ارز-مبادل/

Translate this page
ارائه خدمات بازرگانی شامل حواله ارز مرجع و ترخیص کالا با ارز مبادله ای ، دریافت ارز دولتی ،حواله یوان,یورو حواله لیر و تخصیص ارز مبادله و حواله ارز مبادلاتی.
اعلام نرخ حواله یوان امروز 11 مهر 96 ارسال حواله یوان بصورت آنلاین با ...
https://www.pinterest.co.uk/pin/690598924081895511/
اعلام نرخ حواله یوان امروز 11 مهر 96 ارسال حواله یوان بصورت آنلاین با بهترین نرخ ارائه می شود و می توانید برای دریافت آخرین نرخ حواله یوان امروز با واحد ارزی تماس ...
اعلام نرخ حواله یوان امروز 4 مهر 96 : ارسال حواله یوان بصورت آنلاین با ...
https://www.pinterest.co.uk/pin/690598924081823102/
اعلام نرخ حواله یوان امروز 4 مهر 96 : ارسال حواله یوان بصورت آنلاین با بهترین نرخ ارائه می شود و می توانید برای دریافت آخرین نرخ حواله یوان امروز با واحد ارزی تماس ...
صرافی اچ ام - شرکت تضامنی سیدحسین مرعشی و شرکاء
www.hmforex.com/

Translate this page
... رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارز نقدی و انجام حواله ارزی به سراسر جهان تلفن حواله: 02188104393 تلفن نقدی: 02188104396. ... CNY, یـوان چیـن, 670.
نرخ ارز و حواله امروز 30 مهر 96 ارسال حواله یوان بصورت آنلاین با بهترین ...
https://www.pinterest.com/pin/690598924082093586/
نرخ ارز و حواله امروز 30 مهر 96 ارسال حواله یوان بصورت آنلاین با بهترین نرخ ارائه می شود و می توانید برای دریافت آخرین نرخ حواله یوان امروز با واحد ارزی تماس حاصل ...
آناد - آگهی ارسال حواله یوان - ثبت آگهی رایگان
www.anad.ir/ad-5033-ارسال-حواله-یوان.html

Translate this page
آناد - آگهی ارسال حواله یوان, حواله یوان , آگهی رایگان ارسال حواله یوان, تبلیغ رایگان ارسال حواله یوان.
حواله وسترن ،حواله مانی گرم، حواله سوئیفت، حواله یوان ، حواله دانشجویی ...
zoornachi.ir/tag/حواله-وسترن-،حواله-مانی-گرم،-حواله-سوئ/

Translate this page
برچسب: حواله وسترن ،حواله مانی گرم، حواله سوئیفت، حواله یوان ، حواله دانشجویی. کل آگهی ها: 624 تبلیغات ... ارسال حواله وسترن یونیون. دسته بندی : پیشه و مهارت.
نرخ ارز و حواله امروز 25 مهر 96 ارسال حواله یوان بصورت آنلاین با بهترین ...
https://www.pinterest.es/pin/690598924082046265/ - Translate this page
نرخ ارز و حواله امروز 25 مهر 96 ارسال حواله یوان بصورت آنلاین با بهترین نرخ ارائه می شود و می توانید برای دریافت آخرین نرخ حواله یوان امروز با واحد ارزی تماس حاصل ...
Searches related to حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

حواله یوان امروز

قیمت روز حواله یوان

انجام حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله یوان بدون کارمزد

نرخ حواله به چین

صرافی حواله به چین
Previous
   
1
   
2
   
3
   
4
    5   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms

https://www.google.com/search?q=%D8%AD%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%87+%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86&client=firefox-b-1&ei=gGYuW9fcJ82ItQWqxKGYAw&start=50&sa=N&biw=1228&bih=670

Google
Page 7 of about 254,000 results (0.48 seconds)
Search Results
وب سایت آپرین | وب سایت صرافی آپرین
www.aprinex.com/

Translate this page
حواله ارزی با منشا داخلی و خارجی از طریق سیستم بانکی ایران ... یورو EIH آلمان, -, -. یورو BCP سوئیس, -, -. یورو کنلون, -, -. یوان کنلون چین, -, -. لیر هالک, -, - ...
بایگانی‌ها حواله یوان به چین - IranianDubai - iraniandubai | ایرانیان دبی
www.iraniandubai.com/tag/حواله-یوان-به-چین/

Translate this page
Oct 19, 2017 - ... گمرک بازرگانی واردات و صادرات, ترخیص کالا, ترخیص کالا از بندر عباس, حمل هوایی از چین, حمل و ترخیص, حواله یوان به چین, خدمات بازرسی کالا در ...
حواله ارز - Tejarat Gostar
www.tgpf.co.ir/moneytransferp.htm

Translate this page
حواله پول ، حواله ارز ؛ حواله یوان ، حواله ارزان یوان ، حواله پول.
صرافی ملی
www.mex.ir/

Translate this page
نرخ حواله. نماد, عنوان, خرید, فروش, بانک عامل. EUR, یورو, 0, 0, بانک ای آی اچ. EUR, یورو, 0, 0, بانک ملی هامبورگ. CNY, یوان, 0, 0, کونلون چین. AED, درهم, 0, 0, بانک ملی ...
صرافی المپیک
https://www.o-xe.com/

Translate this page
May 29, 2018 - CNY, یوان چین, 0, 0. THB, بت تایلند, 0, 0. INR, روپیه هند, 0, 0. SAR, ریال عربستان, 0, 0. IQD, دینار عراق, 0, 0. RUB, روبل روسیه, 0, 0. AZN, منات ...
نرخ ارز - بانک مرکزی
https://cbi.ir/exrates/rates_fa.aspx

Translate this page
CNY, یوان چین, ۶,۵۴۶, down. THB100, یکصد بات تایلند, ۱۲۹,۰۰۸, down. MYR, رینگیت مالزی, ۱۰,۵۹۲, down. KRW1000, یک هزار وون کره جنوبی, ۳۸,۲۸۷, up.
You visited this page on 6/11/18.
صرافی بیست - نرخ لحظه ای ارز , سکه و حواله ارزی
https://sarafi20.com/

Translate this page
صرافی بیست - اعلام لحظه ای نرخ ارز ، سکه و حواله ارزی با مجوز رسمی از بانک مرکزی جهت خرید و فروش ارزهای رایج و کلیه مبادلات نقدی و حواله.
صرافی گاندی | صفحه اصلی
gandico.com/exchange/home

Translate this page
صرافی گاندی در زمینه خرید و فروش نقدی ارز، نرخ ارز و سکه طلا و انجام عملیات مربوط به حواله ارزی فعالیت می کند.
گروه صرافی پیروز
www.sarafipirooz.com/

Translate this page
CNY - یوان چین, 960, 1160, 1140 ... انجام حواله فقط برای افرادی که در لیست ما ثبت نام کردند و دارای کد مشتری هستند امکان ... نرخ غیر قابل رقابت حواله جات ارزی.
صرافی پرستیژ- بهترین نرخ لحظه ای ارز- ارسال حواله انواع ارز- قیمت دلار
prestige-ex.com/

Translate this page
Apr 11, 2018 - USD - صرافی نرخ لحظه ای قیمت ارز دلار یورو پوند حواله- صرافی پرستیژ- USD | دلار آمریکا, 0, 0 ... حواله- صرافی پرستیژ- CNY | یوان چین, 0, 0.
Searches related to حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

حواله یوان امروز

قیمت روز حواله یوان

انجام حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله یوان بدون کارمزد

نرخ حواله به چین

صرافی حواله به چین
Previous
   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
    7   
8
   
9
   
10
   
11
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms

Google
Page 8 of about 254,000 results (0.46 seconds)
Search Results
بانک کونلون | گروه بازرگانی و تجاری کونلون ایران
kunlun.ir/

Translate this page
سرمایه بانک از 180 میلیون یوان به 3.1 میلیارد یوان افزایش یافت. ... تیم کارشناسی کونلون ایران با راهکارهای بازرگانی در زمینه حواله جات ارزی و مبادلات مالی بانکی و ...
بانک صادرات ایران - حواله ارزی
https://www.bsi.ir/Pages/Arzi/exchangebill.aspx

Translate this page
... تنزیل اسناد و اعتبارات و بروات وصولی · خرید و فروش ارز · حواله ارزی · اعتبار اسنادی · سوئیفت · ضمانت نامه ارزی · نرخ ارز · پرسش و پاسخ ارزی · Home. حواله ارزی ...
صرافی رفاه - خانه
www.sarafirefah.com/

Translate this page
کرون نروژ ? ? کرون دانمارک ? ? لیر ترکیه ? ? یوان چین ? ? رینگت مالزی ? ? دلار کانادا ? ? دلار استرالیا ? ? صد ین ژاپن ? ? نرخ حواله ارزی, شخصی, شرکتی ...
بانک ملت> نرخ ارز
https://www.bankmellat.ir/exchange_rate.aspx

Translate this page
نرخ ارز بانک ملت.
صرافی توریست مالزی
https://www.sarrafitourist.com/

Translate this page
یورو اروپا(شخصی). دلار استرالیا. دلار کانادا. یوان چین. پوند انگلیس. درهم امارات ... نرخ های ارز در جداول به روز بوده و برای ارسال حواله قابل عمل است فقط درشرایطی که ...
آنچه از یوان (rmb) ، واحد پول چین نمی دانید +عکس | ساتین
saten.ir › آخرین اخبار

Translate this page
Oct 11, 2017 - علامت یوان چین ، پایین ترین قیمت یوان ، واحد پول چین rmb ، قیمت حواله یوان ،تبدیل یوان به تومان ، تبدیل یوان به دلار ، روند قیمت یوان ، هر rmb چند ...
صرافی تهران|شرکت تضامنی حاتمی و شرکاء|با مجوز رسمی از بانک ...
txe.ir/

Translate this page
نرخ لحظه ای حواله. عنوان, قیمت. دلار آمریکا شرکتی. دلار آمریکا شخصی. یورو شرکتی. یورو شخصی. درهم امارات. پوند شرکتی. پوند شخصی. دلار کانادا. دلار استرالیا.
تجارت و بازرگانی : حواله یوان چین - تالار گفتگو - قشم آنلاین
www.qeshmonline.com/forum/topic/399/حواله_یوان_چین_

Translate this page
Nov 6, 2016 - ارسال حواله یوان چین www.sarafisafteh.com · s://telegram.me/IranMalay. نمایش: 163 بار. انجمن : تجارت و بازرگانی ...
صرافی جم | نرخ لحظه ای ارز - نرخ لحظه ای سکه و حواله - آرشیو نرخ ارز آزاد ...
www.jam-ex.com/

Translate this page
صرافی جم | خرید و فروش ارز و کلیه مبادلات نقدی و حواله به سراسر جهان - نرخ ... یوان چین, یوان, 0, 0, -, -. لیر ترکیه, لیرترکیه, -, -, 0, 0. دلار آمریکا, دلارشخص, 0, 0, 0, -.
صرافی قرن - نرخ ارز سکه و حواله ارزی
www.sarafigharn.com/

Translate this page
Apr 9, 2018 - کرون سوئد. کرون نروژ. کرون دانمارک. لیر ترکیه. یوان چین. دینار عراق ... حواله درهم. دلار شخصی ترکیه. یورو شخصی ترکیه. حواله لیر ترکیه.
Searches related to حواله یوان

قیمت حواله یوان به چین

حواله یوان امروز

قیمت روز حواله یوان

انجام حواله یوان

قیمت حواله یوان

حواله یوان بدون کارمزد

نرخ حواله به چین

صرافی حواله به چین
Previous
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
    8   
9
   
10
   
11
   
12
   
Next
Tehran Province, Iran - From your search history - Use precise location - Learn more
HelpSend feedbackPrivacyTerms


  • IRANTARABAR4 IRANTARABAR4
  • ۰
  • ۰
نام نام شرکت تلفن همراه آدرس
محمد ادیب زاده ادیب زاده و شرکا 88777377   تهران - ولیعصر - نبش میرداماد- ساختمان اسکان - ط همکف - پلاک 25
محمدحسین عاملی عاملی وشرکا 2230995   تهران - شریعتی - نرسیده به تجریش - ایستگاه رضائیه - جنب پلاک2022
منوچهر اکرم اکرم و شرکا 88798862 09121867931 تهران - ولیعصر - نبش میرداماد - ساختمان اسکان - ط همکف- پلاک 18
جلال رحیمی تبار رحیمی تبار و شرکا 66706225   تهران - ولیعصر - نبش میرداماد - ساختمان اسکان - ط  زیر همکف- پلاک 28
ناصر مشهدی - غلامحسین محمدی زرین و شرکا 22854719   تهران - شریعتی - ایستگاه داوودی - پلاک 1207
عبدالکریم رحمانیان رحمانیان و شرکا 88552950 09121181521 تهران - ولیعصر - نرسیده به پارک ساعی - برج سرو ساعی - واحد 1303
محمدبهزاد راد محمدبهزاد راد و شرکا 66725585   تهران - خیابان فردوسی - مقابل سفارت ترکیه - پلاک 174
بهنام اسفندیاری اسفندیاری، مقدادی و شریک 84600666 09121185411 تهران- خیابان ولیعصر تقاطع طالقانی مجتمع نور تهران طبقه همکف واحد 100
محمدحسین سلیمانی قلعه سلیمانی و شرکا 66716275   تهران - خیابان فردوسی شمالی - بالاتر از شرکت فرش ایران - پلاک 463
قاسم چراغی قاسم چراغی و شرکا 66704871   تهران - خیابان فردوسی شمالی - پلاک 537
تورج میرلشکری میرلشکری و شرکا 22559903   تهران - پاسداران - بین گلستان 2و3 - پاساژ امیر - پلاک 297
سید احمد مرتضوی تهرانی مرتضوی تهرانی و شرکا 66710880   تهران - خیابان جمهوری - چهارراه استانبول - پاساژ گلشن - ط همکف - شماره 26
اصغر باطنی باطنی و شرکا 66716264   تهران - خیابان فردوسی شمالی - بالاتر از شرکت فرش ایران - پلاک 461
سیروس روحی کندوانی روحی و شرکا 66712981   تهران - خیابان فردوسی شمالی - پلاک 573
علی اشرف رضوی خسروشاهی رضوی خسروشاهی و شرکا 88741186   تهران - خیابان آپادانا - خیابان صابونچی - نبش کوچه نهم - پلاک 115
سیدحسن حسینی حسینی و شرکا 22268572   تهران - میرداماد - میدان محسنی - مجتمع تجاری رودبار- واحد 3
نقی نوری نوری و شرکا 33914420   تهران - خیابان فردوسی - نبش منوچهری - پلاک 246
حمید معمار معمار و شرکا 66735390   تهران - خیابان فردوسی - جنب بانک مرکزی - پلاک 184
مریم امیرزاده حجازی امیرزاده حجازی و شرکا 22854659   تهران - خیابان شریعتی - مقابل ظفر - پلاک 1241
علی اصغر سمیعی زفرقندی سمیعی زفرقندی و شرکا 66404295   تهران - خیابان جمهوری - بین خیابان فروردین و اردیبهشت - پلاک 404
شهرام آریانا مهدیزاده و شرکا 88575082 09121074515 تهران - شهرک غرب - بلوارخوردین - ساختمان روبرال - نبش کوچه بخشی - پلاک 101
حمید ابراهیمی داریانی داریانی و شرکا 22012436   تهران - ولیعصر - مقابل پارک ملت - مجتمع تجاری سایه - طبقه همکف
قدرت اله فلاطونزاده فلاطونزاده و شرکا 22723549   تهران - ولیعصر - نرسیده به تجریش - جنب بانک توسعه صادرات - پلاک 1778
سید ابوالقاسم سلیمان پناه سلیمان پناه و شرکا 66710415   تهران - خیابان جمهوری - چهارراه استانبول - پاساژ گلشن - طبقه اول - شماره 46
هوشنگ کلاهی کلاهی و شرکا 66717128 09122849010 تهران - خیابان جمهوری - روبروی بابی ساندز - پلاک 548 - واحد 4
سیدابوالفضل دلقندی دلقندی و شرکا 33913133 09121435334 تهران - خیابان جمهوری - نرسیده به چهارراه استانبول - پاساژ پروانه - پلاک 276 - ط اول
احمد منصورزاده منصورزاده و شرکا 77616232   تهران - خیابان انقلاب - خیابان بهارجنوبی - مجتمع تجاری و اداری بهار - ط اول تجاری - واحد 263
حمید اکرمی اکرمی و شرکا   09123896105 تهران - فلکه صادقیه - برج گلدیس - ط همکف - واحد 55
فرید قاسمی رائف و شرکا 88532947 09123611079 تهران - خیابان شهید بهشتی - نرسیده به میدان تختی - پلاک 200
افشین کلائی کلائی و شرکا 66712969   تهران - خیابان فردوسی - نرسیده به میدان فردوسی - پلاک 561
محمد سردارلو سردارلو و شرکا 55897558   تهران - خیابان 15 خرداد - اول بازار بزرگ - پلاک 158
سعید مجتهدی مجتهدی و شرکا 66723087   تهران - خیابان جمهوری - خیابان سی تیر - پلاک 288
احمد نوائی لواسانی نوائی و شرکا 55576349   تهران - خیابان 15 خرداد - سبزه میدان - اول بازار صحافها - ط اول - پلاک 46
عباس شرفی شرفی و شرکا 22568776 09121151109 تهران - خیابان دولت - قبل از چهارراه دیباجی - مقابل نمایندگی سایپا - پلاک 407/3
میترا زرین قلم زرین قلم و شرکا 22901300 09122073655 تهران - بلوار میرداماد شرقی - میدان میرداماد - نبش پاساژ برلیان - شماره 45
مرتضی فرشچی فرشچی و شرکا 22036357   تهران - خیابان ولیعصر - مقابل پارک ملت - کوچه سایه - برج سایه - ط همکف
نصراله میانجی میانجی و شرکا 88703021 09121130668 تهران - خیابان میرزای شیرازی - بین مطهری و عباس آباد - پلاک 241 - ط اول - واحد یک
اکبر جوانیان جوانیان و شرکا 66722927 09121090178 تهران - خیابان جمهوری - بعد از سی تیر - پلاک 580
عباس مسعودی مسعودی و شرکا 66711660   تهران - خیابان فردوسی - نبش جنوب غربی چهارراه استانبول - پلاک 194
ندرت احمدی احمدی و شرکا   09123223755 تهران - خیابان ستارخان - سه راه تهران ویلا - مجتمع تجاری اداری تهران ویلا
حمیدرضا مدامی صالحی و شرکا 22361373 09122087050 تهران - سعادت آباد - میدان کاج - خیابان سرو شرقی - مجتمع تجاری پایدار- پلاک 10
حسین محمد پورزرندی پورزرندی و شرکا 66592825   تهران - خیابان جمهوری - بعد از چهارراه پیروزی - جنب مبل البرز - پلاک 554 - واحد یک
منصور زرین قلم شکری و شرکا 22020649 09121156003 تهران - خیابان ولیعصر - روبروی پارک ملت - ساخنمان صورتی - واحد 10
ابراهیم شهدوست فرد شهدوست فرد و شرکا 88654621   تهران - خیابان ولیعصر - تقاطع میرداماد - ساختمان اسکان - پلاک 4
حمیدرضا حاجی ابول لو حاجی ابول لو و شرکا 55616422 09121876751 تهران - خیابان 15 خرداد - سبزه میدان - زیرزمین طلا و جواهر - پلاک 79 و 81
مسعود رضایی رضایی و شرکا 88504657 09121485739 تهران - خیابان دکتر بهشتی - بعد از چهارراه پاشا - جنب داروخانه آریاک - پلاک 192 - ط اول
ایرج فرخ زاده فرخ زاده و شرکا 33960300 09121270231 تهران - خیابان فردوسی - بالاتر از چهارراه استانبول - جنب پاساژ فردوسی - پلاک 357
جمال پیامی پیامی و شرکا     تهران - خیابان خیام - ساختمان بزرگ فرش ایران - طبقه سوم - پلاک 189
علی یزدی یزدی و شرکا 88795711 09121113178 تهران - خیابان آفریقا - ساختمان آناهیتا - طبقه هفتم - واحد 705
حسن منصوری منصوری و شرکا 66712196 09121060809 تهران - خیابان جمهوری - مقابل سفارت انگلیس - پاساژ معتمد - پلاک 15
عباس هاشمی هاشمی و شرکا 66025172 09122022666 تهران - فرودگاه امام خمینی - تراز هشت
مراد محرم زاده محرم زاده و شرکا 4426066   کرج - خیابان شهید بهشتی - نبش خیابان شریفی
علی اکبر کاظم نژاد تبریزی کاظم نژاد و شرکا 4480369 09121695114 کرج - جهان شهر - خیابان دکتر بهشتی - مقابل بازار ملاصدرا - پلاک 1534
رضا حکمت آرا حکمت آرا و شرکا   09123713959 کرج - 45 متری گلشهر - نرسیده به خیابان درختی - پلاک 3/1
رضا فردوس فردوس و شرکا 4461580   کرج - رجایی شهر - خیابان چهارم شرقی - بین سوم و چهارم - پلاک 94
آذر امامعلی پور تقی نژاد و شرکا 4415898 09125655400 کرج - گوهردشت - خیابان امام خمینی - نبش 12 شرقی - روبروی بانک مسکن
مجید انصاری پیرسرایی انصاری و شرکا 66700945   تهران - خیابان جمهوری - مقابل سفارت انگلیس - پاساژ شیروانی - پلاک 522
اسکندر رمضانی رمضانی و شرکا 66709470   تهران - خیابان فردوسی - بالاتر از کوشک - پلاک 517
ابراهیم شکارانداز شکارانداز و شرکا 33115079   تهران - خیابان جمهوری - چهارراه استانبول - جنب هتل پالاس سابق - پلاک 407
محمدباقر نخ فروش نخ فروش و شرکا 26202801 09121165440 تهران - خیابان ولیعصر - روبروی پارک ملت - برج سایه - شماره 20
بهرام درگاهی مقدم درگاهی و شرکا 66719768 09121066676 تهران - خیابان جمهوری - چهارراه استانبول - پاساژ گلشن - پلاک 7
علیرضا نوروزی نوروزی و شرکا   09121793315 تهران - خیابان میرداماد - میدان محسنی - پاساژ برلیان - فروشگاه شماره 4
بهروز فرهمند بهروز فرهمند و شریک 66711175 09355057616 تهران - خیابان فردوسی شمالی - چهارراه کوشک - خیابان تقوی - پاساژ اردهالی - پلاک 106
عباس جوانیان عباس جوانیان و شرکا 66716792 09125273018 تهران - خیابان جمهوری - نرسیده به چهارراه استانبول - پاساژ آرمان - پلاک 17
نصرت اله گلپریان گلپریان و شرکا 66704891 09121751651 تهران - خیابان جمهوری - نرسیده به چهارراه استانبول - خیابان بابی سندز- کوچه شیروانی - پلاک 98
مهدی قربانعلی بیک قربانعلی بیک و شرکا 66715326   تهران - خیابان فردوسی شمالی - نرسیده به میدان فردوسی- سمت راست - پلاک 579
علی ملکی علی ملکی و شریک 4405202   کرج - خیابان شهید بهشتی - بعد از اداره دارایی - روبروی شورای شهر - پلاک 1067
صدق علی ضرغامی ضرغامی و شرکا 88276834   تهران - فرودگاه مهرآباد - ترمینال دو
سیدحسین افتخاری سیدحسین افتخاری و شرکا 88512386   تهران - خیابان شهید بهشتی - بعد از میرعماد - پاساژ گلدیس - پلاک 300 - ط همکف - واحد 201
محمدرضا خوش بین خوش بین و شرکا     تهران - مینی سیتی - خیابان نخل - مجنمع تجاری - زیر همکف - پلاک 161/1
بهرام محسنی بهرام محسنی و شرکا 66907003   تهران - خیابان جمهوری - بعد از چهارراه جمالزاده - پلاک 441
حسن رستمی تبریزی رستمی و شرکا 55636345   تهران - خیابان فردوسی شمالی - نرسیده به میدان فردوسی - پلاک پلاک 555/1
جعفر ایمانی ایمانی و شرکا 66715033   تهران - خیابان فردوسی - جنب بانک مرکزی - پلاک 172
محمد اخوان محمد اخوان و شرکا     تهران - خیابان فردوسی شمالی - نبش کوچه تمدن - پلاک 280
مجید جواهریان مجید جواهریان و شرکا   09121180807 تهران - خیابان فردوسی شمالی - بعد از چهارراه کوشک - پلاک 533
حمیدرضا رمضانی     حمیدرضا رمضانی و شرکا 66723968   تهران-خیابان فردوسی شمالی-بالاتر از خیابان کوشک-پلاک513
داود انصاری داود انصاری و شرکا 66710182   تهران-خیابان جمهوری اسلامی-نبش پاساژ نوین-پلاک1
سعید منعم علوی تهرانی علوی تهرانی و شرکا 66750889 09121167233 تهران-خیابان فردوسی- روبروی سفارت ترکیه-پلاک184
سعید محمد عبداللهی عبداللهی و شرکا 33913668   تهران-خیابان فردوسی-نبش منوچهری-پلاک266
منوچهر حسین زاده فرد حسین زاده فرد و شرکا   09121684110 کرج-خیابان شهید دکتر بهشتی-میدان شهدا-پلاک521
پرویز دهقان پارچی دهقان برزگر و شرکا   09121492573 تهران-شهرک قدس-خیابان ایران زمین-مجتمع تجاری ایران زمین-طبقه زیر همکف-پلاک13
بهزاد زرین قلم بهزاد زرین قلم و شرکا   09123701448 تهران-خیابان سعادت اباد-ضلع شمالی میدان کاج-پاساژ ابریشم-طبقه همکف
حمید زرین علیرضازرین و شرکا 66708197 09122504901 تهران-خیابان فردوسی-روبروی سفارت ترکیه-جنب بانک مرکزی-پلاک166
سعید افشاری نیکو افشاری نیکو وشرکا   09121010955 تهران-بزرگراه افریقا-نرسیده به مدرس-مرکز خرید الهیه-طبقه اول-واحد77
حسین رهبر عصد حسین رهبر عصد و شرکا 33930545 33927353   تهران-خیابان فردوسی-نبش منوچهری-پاساژ افشار- پلاک4
محمود علی بخش علی بخش و شرکا     کرج-خیابان شهید بهشتی-خیابان دهم
مجید حاتمی حاتمی و شرکا 44250424 09122575450 تهران-بین فلکهاول و دوم صادقیه-پاساژ ولیعصر-طبقه همکف-شماره 31
علی اصغر عزیزی قمشه عزیزی قمشه و شرکا 88327909 33911451   تهران-خیابان فردوسی-پاساژ افشار-پلاک 27
کیومرث امیریان امیریان و شریک 77222060 09121446850 تهران-تجریش-بازار قائم-طبقه طلا-پلاک188/6
ابوالقاسم فرج تبریزی فرج تبریزی و شرکا 66750348 66700646   تهران- خیابان فردوسی-ضلع جنوب شرقی میدان فردوسی-پلاک782
فرهاد قاسم زاده قاسم زاده و شرکا 33900505 44670791   تهران- خیابان فردوسی-نبش منوچهری-پلاک224
بهرام رستمی احمد کندی رستمی احمد کندی و شرکا 66702194 09121191426 تهران- خیابان مطهری-بعد از خیابان جم-پلاک258-ساختمان شکوفه-طبقه همکف
ناصر کریمی ناصر کریمی و شرکا 88231215 09121276683 تهران-یافت اباد شرقی-بازارمبل ایران-مجموعه شماره2-پلاک39
محمد حسن روحانی فر محمد حسن روحانی فر وشرکا 88369853 09122164355 تهران-خیابان ولیعصر-بالاتر از نیایش-روبروی پارک ملت-برج سایه-طبقه اول-پلاک 15
محمد حسن اشتیانی عراقی اشتیانی وشرکا 88887588 09121119077 تهران-خیابان ولیعصر-روبروی تالار قصر یخ-خیابان دهم گاندی-کوچه دهم-پلاک1
محمد رضاتاج رضایی تاج رضایی وشرکا 22053739 09123469614 تهران-خیابان میرداماد غربی-بازار بزرگ میرداماد-جنب دفینه-پلاک310-همکف شماره 53
فرهاد رجایی رجایی وشرکا 88635191 09121125120 تهران-میدان ونک-خیابان ونک-برج ایینه ونک-شماره112-طبقه اول-واحد 22
ندا بهرامی ندا بهرامی وشرکا 4322175 4483110 09122349880 کرج-بلوار جمهوری-ساختمان پروتن-طبقه سوم-واحد5
فیروز یاور زاده رازلیقی فیروز یاور زاده و شرکا 2249322 09124606285 کرج-خیابان دکتر بهشتی-جنب مخابرات-بازار طلا-پلاک16
بهروز رمضانی بهروز رمضانی و شرکا 22200411 09123256408 شهر ری-خیابان امام حسین-پلاک183
امین پاریا امین پاریا وشرکا   09123055661 کرج - ۴۵ متری گلشهر - ابتدای خیابان انوشیروان جنب داروخانه پلاک 13
رضا کیانپور کیانپور و شرکا 88063804 09123142480 کرج - میدان شهدا- خیابان بهار پلاک 146
حبیب خانزاده خانزاده و شرکا 66701318 66740155 09121096266 تهران -خ جمهوری - نرسیده به پل حافظ روبروی کوچه رم ساختمان لاله پلاک ۱۸۱ طبقه سوم
سیدمحمد هاشمی سیدمحمد هاشمی و شریک 6309000-2 09171184004 تهران - خیابان فردوسی - چهارراه کوشک نرسیده به میدان فردوسی نبش کوچه تمدن پلاک 286
محمد کیال محمد کیال و شرکا 22573357 09123260865 تهران - خیابان پاسداران - نبش نیستان نهم پلاک 300
محسن دهداران دهداران و شرکا 88901915 09121114997 تهران - خ ولی عصر - نرسیده به تخت طاوس پلاک 909
عبدالکریم صادقی کیوی صادقی کیوی و شرکا 66722372 66722360   تهران - خ فردوسی شمالی - بالاتر از چهارراه کوشک پلاک 248(274قدیم)
محمدرضا تاج رضایی تاج رضائی و شرکا 22053739 09123469614 تهران -خیابان میرداماد غربی -بازار بزرگ میرداماد جنب دفینه پلاک ۳۱۰ همکف شماره ۵۳
وحید کریمی زرکانی کریمی دریک و شرکا 4428712 09133616142 کرج - نرسیده به میدان شهدا- خیابان مظاهری -مقابل مسجد ولیعصر پلاک 265
شمسعلی تحیری تحیری و شرکا 66723013 09121238979 تهران - خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول - پاساژ نوین طبقه همکف پلاک ۷
محمد اخوان محمد اخوان و شرکا 66702605 09329053091 تهران خیابان فردوسی شمالی نبش کوچه تمدن پلاک 280
سعید اکبریان سعید اکبریان و شرکا 44112614 09127142175 تهران - میدان ونک - پاساژ بازار ونک - طبقه همکف پلاک7
حمید حسینی حمید حسینی و شرکا 88961496 09122009277 تهران - خیابان حافظ - پایین تراز جمهوری نبش کوچه سیمی پلاک ۴۱ طبقه دوم غربی
انورالدین شهیدی انور الدین شهیدی وشرکا 66725812 09121231108 تهران -خ فردوسی شمالی-روبروی بانک ملت پلاک 483
احمد شمشیریان شمشیریان و شرکا 88703021-4   تهران-چهارراه استانبول پاساژ گلشن پلاک 16
ناصر کریمی ناصرکریمی و شرکا 882331215 09121276683 تهران -یافت آباد شرقی بازار مبل ایران مجموعه شماره ۲ پلاک ۳۹
جمال فصاحتی و شرکا 3408588 09121764500 کرج-خ گلشهر ۴۵ متری سردرختی پلاک 29
حسن-حسین حسین فرخ نیا و شرکا 66404774 66401203 09121241448 تهران - خیابان نوفل لوشاتو - خیابان رازی - پلاک87/2
محمد سردارلو سردارلو و شرکا 55897558-9   تهران-خ ۱۵ خرداد اول بازار بزرگ پلاک 158
مصطفی خان زاده مصطفی خان زاده و شرکا 66721205 66716960 09121182233 تهران - خیابان فردوسی جنوبی پلاک 144
محمدعلی رجایی علیرضا رجایی و شرکا 66738473 09123436401 تهران- خیابان فردوسی روبروی سفارت ترکیه طبقه اول واحد 170
فرامرز علی نواز علی نواز و شرکا 33920518 33913445 09121297175 خ فردوسی ضلع جنوبی خ منوچهری پلاک 232
مدیرعامل(محمدحسین امیدواری) صرافی تجارت(بانک تجارت) 88266858 88895746 09121219155 تهران - خیابان شریعتی - بین پمپ بنزین و صبا ( ایستگاه عوارضی ) نبش کوچه شهید جوهرچی پلاک 410
سهیلا آغ بیات- مرتضی ثقفی وشرکا 2270861   تهران-خ آفریقا-بلوار گلشهر جنب هتل گلشهر مجتمع تجاری آی تک طبقه زیر زمین اول واحد4
حسین تقی نژا تقی نژاد و شرکا 4415898 09125655400 تهران-فلکه دوم صادقیه پاساژ گلدیس طبقه اول پلاک 55
مهدی مومنی طاهری مومنی طاهری وشرکا 88803069 88922839 09122256737 تهران - خ نجات الهی پلاک 61
جهانگیرجعفری لاغرکی جعفری و شرکا 88785901 09121122302 تهران - خیابان میرداماد ساختمان اسکان مرکز خرید اسکان طبقه همکف شماره ۳
عباسعلی مظاهری کلهرودی مظاهری و شرکا 44226695 09121952178 - شهرک قدس (غرب) خیابان ایران زمین -مرکز تجاری گلستان طبقه همکف-جنب بانک تجارت - شماره ۱۵۸
علی اصغر جوانیان علی اصغرجوانیان و شرکا 66704941   تهران - خیابان جمهوری پاساژ آرمان همکف پلاک ۷
الهام صفات صفات و شرکا 22906980 09121684240 تهران خیابان شریعتی پایین تراز حسینیه ارشادپلاک 1182
قادر طهماسبی اوغلی اردبیلی(مدیرعامل) صرافی بانک سرمایه 88890498 09121018890 تهران - خیابان کریم خان زند بین خیابان خردمندوایرانشهر پلاک134-136
عباسعلی مظاهری کلهرودی مظاهری کلهرودی 88578146 09121952178 تهران -شهرک غرب خ ایران زمین مرکز تجاری گلستان طبقه همکف جنب بانک تجارت شماره 158
بهزاد زرین قلم بهزاد زرین قلم و شرکا 22365836 09123701448 تهران - سعادت آباد ضلع شمال شرقی میدان کاج - پاساژ ابریشم طبقه همکف درب مقابل ضلع شمال شرقی

محمد ادیب زاده ادیب زاده و شرکا 88777377   تهران - ولیعصر - نبش میرداماد- ساختمان اسکان - ط همکف - پلاک 25
محمدحسین عاملی عاملی وشرکا 2230995   تهران - شریعتی - نرسیده به تجریش - ایستگاه رضائیه - جنب پلاک2022
منوچهر اکرم اکرم و شرکا 88798862 09121867931 تهران - ولیعصر - نبش میرداماد - ساختمان اسکان - ط همکف- پلاک 18
جلال رحیمی تبار رحیمی تبار و شرکا 66706225   تهران - ولیعصر - نبش میرداماد - ساختمان اسکان - ط  زیر همکف- پلاک 28
ناصر مشهدی - غلامحسین محمدی زرین و شرکا 22854719   تهران - شریعتی - ایستگاه داوودی - پلاک 1207
عبدالکریم رحمانیان رحمانیان و شرکا 88552950 09121181521 تهران - ولیعصر - نرسیده به پارک ساعی - برج سرو ساعی - واحد 1303
محمدبهزاد راد محمدبهزاد راد و شرکا 66725585   تهران - خیابان فردوسی - مقابل سفارت ترکیه - پلاک 174
بهنام اسفندیاری اسفندیاری، مقدادی و شریک 84600666 09121185411 تهران- خیابان ولیعصر تقاطع طالقانی مجتمع نور تهران طبقه همکف واحد 100
محمدحسین سلیمانی قلعه سلیمانی و شرکا 66716275   تهران - خیابان فردوسی شمالی - بالاتر از شرکت فرش ایران - پلاک 463
قاسم چراغی قاسم چراغی و شرکا 66704871   تهران - خیابان فردوسی شمالی - پلاک 537
تورج میرلشکری میرلشکری و شرکا 22559903   تهران - پاسداران - بین گلستان 2و3 - پاساژ امیر - پلاک 297
سید احمد مرتضوی تهرانی مرتضوی تهرانی و شرکا 66710880   تهران - خیابان جمهوری - چهارراه استانبول - پاساژ گلشن - ط همکف - شماره 26
اصغر باطنی باطنی و شرکا 66716264   تهران - خیابان فردوسی شمالی - بالاتر از شرکت فرش ایران - پلاک 461
سیروس روحی کندوانی روحی و شرکا 66712981   تهران - خیابان فردوسی شمالی - پلاک 573
علی اشرف رضوی خسروشاهی رضوی خسروشاهی و شرکا 88741186   تهران - خیابان آپادانا - خیابان صابونچی - نبش کوچه نهم - پلاک 115
سیدحسن حسینی حسینی و شرکا 22268572   تهران - میرداماد - میدان محسنی - مجتمع تجاری رودبار- واحد 3
نقی نوری نوری و شرکا 33914420   تهران - خیابان فردوسی - نبش منوچهری - پلاک 246
حمید معمار معمار و شرکا 66735390   تهران - خیابان فردوسی - جنب بانک مرکزی - پلاک 184
مریم امیرزاده حجازی امیرزاده حجازی و شرکا 22854659   تهران - خیابان شریعتی - مقابل ظفر - پلاک 1241
علی اصغر سمیعی زفرقندی سمیعی زفرقندی و شرکا 66404295   تهران - خیابان جمهوری - بین خیابان فروردین و اردیبهشت - پلاک 404
شهرام آریانا مهدیزاده و شرکا 88575082 09121074515 تهران - شهرک غرب - بلوارخوردین - ساختمان روبرال - نبش کوچه بخشی - پلاک 101
حمید ابراهیمی داریانی داریانی و شرکا 22012436   تهران - ولیعصر - مقابل پارک ملت - مجتمع تجاری سایه - طبقه همکف
قدرت اله فلاطونزاده فلاطونزاده و شرکا 22723549   تهران - ولیعصر - نرسیده به تجریش - جنب بانک توسعه صادرات - پلاک 1778
سید ابوالقاسم سلیمان پناه سلیمان پناه و شرکا 66710415   تهران - خیابان جمهوری - چهارراه استانبول - پاساژ گلشن - طبقه اول - شماره 46
هوشنگ کلاهی کلاهی و شرکا 66717128 09122849010 تهران - خیابان جمهوری - روبروی بابی ساندز - پلاک 548 - واحد 4
سیدابوالفضل دلقندی دلقندی و شرکا 33913133 09121435334 تهران - خیابان جمهوری - نرسیده به چهارراه استانبول - پاساژ پروانه - پلاک 276 - ط اول
احمد منصورزاده منصورزاده و شرکا 77616232   تهران - خیابان انقلاب - خیابان بهارجنوبی - مجتمع تجاری و اداری بهار - ط اول تجاری - واحد 263
حمید اکرمی اکرمی و شرکا   09123896105 تهران - فلکه صادقیه - برج گلدیس - ط همکف - واحد 55
فرید قاسمی رائف و شرکا 88532947 09123611079 تهران - خیابان شهید بهشتی - نرسیده به میدان تختی - پلاک 200
افشین کلائی کلائی و شرکا 66712969   تهران - خیابان فردوسی - نرسیده به میدان فردوسی - پلاک 561
محمد سردارلو سردارلو و شرکا 55897558   تهران - خیابان 15 خرداد - اول بازار بزرگ - پلاک 158
سعید مجتهدی مجتهدی و شرکا 66723087   تهران - خیابان جمهوری - خیابان سی تیر - پلاک 288
احمد نوائی لواسانی نوائی و شرکا 55576349   تهران - خیابان 15 خرداد - سبزه میدان - اول بازار صحافها - ط اول - پلاک 46
عباس شرفی شرفی و شرکا 22568776 09121151109 تهران - خیابان دولت - قبل از چهارراه دیباجی - مقابل نمایندگی سایپا - پلاک 407/3
میترا زرین قلم زرین قلم و شرکا 22901300 09122073655 تهران - بلوار میرداماد شرقی - میدان میرداماد - نبش پاساژ برلیان - شماره 45
مرتضی فرشچی فرشچی و شرکا 22036357   تهران - خیابان ولیعصر - مقابل پارک ملت - کوچه سایه - برج سایه - ط همکف
نصراله میانجی میانجی و شرکا 88703021 09121130668 تهران - خیابان میرزای شیرازی - بین مطهری و عباس آباد - پلاک 241 - ط اول - واحد یک
اکبر جوانیان جوانیان و شرکا 66722927 09121090178 تهران - خیابان جمهوری - بعد از سی تیر - پلاک 580
عباس مسعودی مسعودی و شرکا 66711660   تهران - خیابان فردوسی - نبش جنوب غربی چهارراه استانبول - پلاک 194
ندرت احمدی احمدی و شرکا   09123223755 تهران - خیابان ستارخان - سه راه تهران ویلا - مجتمع تجاری اداری تهران ویلا
حمیدرضا مدامی صالحی و شرکا 22361373 09122087050 تهران - سعادت آباد - میدان کاج - خیابان سرو شرقی - مجتمع تجاری پایدار- پلاک 10
حسین محمد پورزرندی پورزرندی و شرکا 66592825   تهران - خیابان جمهوری - بعد از چهارراه پیروزی - جنب مبل البرز - پلاک 554 - واحد یک
منصور زرین قلم شکری و شرکا 22020649 09121156003 تهران - خیابان ولیعصر - روبروی پارک ملت - ساخنمان صورتی - واحد 10
ابراهیم شهدوست فرد شهدوست فرد و شرکا 88654621   تهران - خیابان ولیعصر - تقاطع میرداماد - ساختمان اسکان - پلاک 4
حمیدرضا حاجی ابول لو حاجی ابول لو و شرکا 55616422 09121876751 تهران - خیابان 15 خرداد - سبزه میدان - زیرزمین طلا و جواهر - پلاک 79 و 81
مسعود رضایی رضایی و شرکا 88504657 09121485739 تهران - خیابان دکتر بهشتی - بعد از چهارراه پاشا - جنب داروخانه آریاک - پلاک 192 - ط اول
ایرج فرخ زاده فرخ زاده و شرکا 33960300 09121270231 تهران - خیابان فردوسی - بالاتر از چهارراه استانبول - جنب پاساژ فردوسی - پلاک 357
جمال پیامی پیامی و شرکا     تهران - خیابان خیام - ساختمان بزرگ فرش ایران - طبقه سوم - پلاک 189
علی یزدی یزدی و شرکا 88795711 09121113178 تهران - خیابان آفریقا - ساختمان آناهیتا - طبقه هفتم - واحد 705
حسن منصوری منصوری و شرکا 66712196 09121060809 تهران - خیابان جمهوری - مقابل سفارت انگلیس - پاساژ معتمد - پلاک 15
عباس هاشمی هاشمی و شرکا 66025172 09122022666 تهران - فرودگاه امام خمینی - تراز هشت
مراد محرم زاده محرم زاده و شرکا 4426066   کرج - خیابان شهید بهشتی - نبش خیابان شریفی
علی اکبر کاظم نژاد تبریزی کاظم نژاد و شرکا 4480369 09121695114 کرج - جهان شهر - خیابان دکتر بهشتی - مقابل بازار ملاصدرا - پلاک 1534
رضا حکمت آرا حکمت آرا و شرکا   09123713959 کرج - 45 متری گلشهر - نرسیده به خیابان درختی - پلاک 3/1
رضا فردوس فردوس و شرکا 4461580   کرج - رجایی شهر - خیابان چهارم شرقی - بین سوم و چهارم - پلاک 94
آذر امامعلی پور تقی نژاد و شرکا 4415898 09125655400 کرج - گوهردشت - خیابان امام خمینی - نبش 12 شرقی - روبروی بانک مسکن
مجید انصاری پیرسرایی انصاری و شرکا 66700945   تهران - خیابان جمهوری - مقابل سفارت انگلیس - پاساژ شیروانی - پلاک 522
اسکندر رمضانی رمضانی و شرکا 66709470   تهران - خیابان فردوسی - بالاتر از کوشک - پلاک 517
ابراهیم شکارانداز شکارانداز و شرکا 33115079   تهران - خیابان جمهوری - چهارراه استانبول - جنب هتل پالاس سابق - پلاک 407
محمدباقر نخ فروش نخ فروش و شرکا 26202801 09121165440 تهران - خیابان ولیعصر - روبروی پارک ملت - برج سایه - شماره 20
بهرام درگاهی مقدم درگاهی و شرکا 66719768 09121066676 تهران - خیابان جمهوری - چهارراه استانبول - پاساژ گلشن - پلاک 7
علیرضا نوروزی نوروزی و شرکا   09121793315 تهران - خیابان میرداماد - میدان محسنی - پاساژ برلیان - فروشگاه شماره 4
بهروز فرهمند بهروز فرهمند و شریک 66711175 09355057616 تهران - خیابان فردوسی شمالی - چهارراه کوشک - خیابان تقوی - پاساژ اردهالی - پلاک 106
عباس جوانیان عباس جوانیان و شرکا 66716792 09125273018 تهران - خیابان جمهوری - نرسیده به چهارراه استانبول - پاساژ آرمان - پلاک 17
نصرت اله گلپریان گلپریان و شرکا 66704891 09121751651 تهران - خیابان جمهوری - نرسیده به چهارراه استانبول - خیابان بابی سندز- کوچه شیروانی - پلاک 98
مهدی قربانعلی بیک قربانعلی بیک و شرکا 66715326   تهران - خیابان فردوسی شمالی - نرسیده به میدان فردوسی- سمت راست - پلاک 579
علی ملکی علی ملکی و شریک 4405202   کرج - خیابان شهید بهشتی - بعد از اداره دارایی - روبروی شورای شهر - پلاک 1067
صدق علی ضرغامی ضرغامی و شرکا 88276834   تهران - فرودگاه مهرآباد - ترمینال دو
سیدحسین افتخاری سیدحسین افتخاری و شرکا 88512386   تهران - خیابان شهید بهشتی - بعد از میرعماد - پاساژ گلدیس - پلاک 300 - ط همکف - واحد 201
محمدرضا خوش بین خوش بین و شرکا     تهران - مینی سیتی - خیابان نخل - مجنمع تجاری - زیر همکف - پلاک 161/1
بهرام محسنی بهرام محسنی و شرکا 66907003   تهران - خیابان جمهوری - بعد از چهارراه جمالزاده - پلاک 441
حسن رستمی تبریزی رستمی و شرکا 55636345   تهران - خیابان فردوسی شمالی - نرسیده به میدان فردوسی - پلاک پلاک 555/1
جعفر ایمانی ایمانی و شرکا 66715033   تهران - خیابان فردوسی - جنب بانک مرکزی - پلاک 172
محمد اخوان محمد اخوان و شرکا     تهران - خیابان فردوسی شمالی - نبش کوچه تمدن - پلاک 280
مجید جواهریان مجید جواهریان و شرکا   09121180807 تهران - خیابان فردوسی شمالی - بعد از چهارراه کوشک - پلاک 533
حمیدرضا رمضانی     حمیدرضا رمضانی و شرکا 66723968   تهران-خیابان فردوسی شمالی-بالاتر از خیابان کوشک-پلاک513
داود انصاری داود انصاری و شرکا 66710182   تهران-خیابان جمهوری اسلامی-نبش پاساژ نوین-پلاک1
سعید منعم علوی تهرانی علوی تهرانی و شرکا 66750889 09121167233 تهران-خیابان فردوسی- روبروی سفارت ترکیه-پلاک184
سعید محمد عبداللهی عبداللهی و شرکا 33913668   تهران-خیابان فردوسی-نبش منوچهری-پلاک266
منوچهر حسین زاده فرد حسین زاده فرد و شرکا   09121684110 کرج-خیابان شهید دکتر بهشتی-میدان شهدا-پلاک521
پرویز دهقان پارچی دهقان برزگر و شرکا   09121492573 تهران-شهرک قدس-خیابان ایران زمین-مجتمع تجاری ایران زمین-طبقه زیر همکف-پلاک13
بهزاد زرین قلم بهزاد زرین قلم و شرکا   09123701448 تهران-خیابان سعادت اباد-ضلع شمالی میدان کاج-پاساژ ابریشم-طبقه همکف
حمید زرین علیرضازرین و شرکا 66708197 09122504901 تهران-خیابان فردوسی-روبروی سفارت ترکیه-جنب بانک مرکزی-پلاک166
سعید افشاری نیکو افشاری نیکو وشرکا   09121010955 تهران-بزرگراه افریقا-نرسیده به مدرس-مرکز خرید الهیه-طبقه اول-واحد77
حسین رهبر عصد حسین رهبر عصد و شرکا 33930545 33927353   تهران-خیابان فردوسی-نبش منوچهری-پاساژ افشار- پلاک4
محمود علی بخش علی بخش و شرکا     کرج-خیابان شهید بهشتی-خیابان دهم
مجید حاتمی حاتمی و شرکا 44250424 09122575450 تهران-بین فلکهاول و دوم صادقیه-پاساژ ولیعصر-طبقه همکف-شماره 31
علی اصغر عزیزی قمشه عزیزی قمشه و شرکا 88327909 33911451   تهران-خیابان فردوسی-پاساژ افشار-پلاک 27
کیومرث امیریان امیریان و شریک 77222060 09121446850 تهران-تجریش-بازار قائم-طبقه طلا-پلاک188/6
ابوالقاسم فرج تبریزی فرج تبریزی و شرکا 66750348 66700646   تهران- خیابان فردوسی-ضلع جنوب شرقی میدان فردوسی-پلاک782
فرهاد قاسم زاده قاسم زاده و شرکا 33900505 44670791   تهران- خیابان فردوسی-نبش منوچهری-پلاک224
بهرام رستمی احمد کندی رستمی احمد کندی و شرکا 66702194 09121191426 تهران- خیابان مطهری-بعد از خیابان جم-پلاک258-ساختمان شکوفه-طبقه همکف
ناصر کریمی ناصر کریمی و شرکا 88231215 09121276683 تهران-یافت اباد شرقی-بازارمبل ایران-مجموعه شماره2-پلاک39
محمد حسن روحانی فر محمد حسن روحانی فر وشرکا 88369853 09122164355 تهران-خیابان ولیعصر-بالاتر از نیایش-روبروی پارک ملت-برج سایه-طبقه اول-پلاک 15
محمد حسن اشتیانی عراقی اشتیانی وشرکا 88887588 09121119077 تهران-خیابان ولیعصر-روبروی تالار قصر یخ-خیابان دهم گاندی-کوچه دهم-پلاک1
محمد رضاتاج رضایی تاج رضایی وشرکا 22053739 09123469614 تهران-خیابان میرداماد غربی-بازار بزرگ میرداماد-جنب دفینه-پلاک310-همکف شماره 53
فرهاد رجایی رجایی وشرکا 88635191 09121125120 تهران-میدان ونک-خیابان ونک-برج ایینه ونک-شماره112-طبقه اول-واحد 22
ندا بهرامی ندا بهرامی وشرکا 4322175 4483110 09122349880 کرج-بلوار جمهوری-ساختمان پروتن-طبقه سوم-واحد5
فیروز یاور زاده رازلیقی فیروز یاور زاده و شرکا 2249322 09124606285 کرج-خیابان دکتر بهشتی-جنب مخابرات-بازار طلا-پلاک16
بهروز رمضانی بهروز رمضانی و شرکا 22200411 09123256408 شهر ری-خیابان امام حسین-پلاک183
امین پاریا امین پاریا وشرکا   09123055661 کرج - ۴۵ متری گلشهر - ابتدای خیابان انوشیروان جنب داروخانه پلاک 13
رضا کیانپور کیانپور و شرکا 88063804 09123142480 کرج - میدان شهدا- خیابان بهار پلاک 146
حبیب خانزاده خانزاده و شرکا 66701318 66740155 09121096266 تهران -خ جمهوری - نرسیده به پل حافظ روبروی کوچه رم ساختمان لاله پلاک ۱۸۱ طبقه سوم
سیدمحمد هاشمی سیدمحمد هاشمی و شریک 6309000-2 09171184004 تهران - خیابان فردوسی - چهارراه کوشک نرسیده به میدان فردوسی نبش کوچه تمدن پلاک 286
محمد کیال محمد کیال و شرکا 22573357 09123260865 تهران - خیابان پاسداران - نبش نیستان نهم پلاک 300
محسن دهداران دهداران و شرکا 88901915 09121114997 تهران - خ ولی عصر - نرسیده به تخت طاوس پلاک 909
عبدالکریم صادقی کیوی صادقی کیوی و شرکا 66722372 66722360   تهران - خ فردوسی شمالی - بالاتر از چهارراه کوشک پلاک 248(274قدیم)
محمدرضا تاج رضایی تاج رضائی و شرکا 22053739 09123469614 تهران -خیابان میرداماد غربی -بازار بزرگ میرداماد جنب دفینه پلاک ۳۱۰ همکف شماره ۵۳
وحید کریمی زرکانی کریمی دریک و شرکا 4428712 09133616142 کرج - نرسیده به میدان شهدا- خیابان مظاهری -مقابل مسجد ولیعصر پلاک 265
شمسعلی تحیری تحیری و شرکا 66723013 09121238979 تهران - خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول - پاساژ نوین طبقه همکف پلاک ۷
محمد اخوان محمد اخوان و شرکا 66702605 09329053091 تهران خیابان فردوسی شمالی نبش کوچه تمدن پلاک 280
سعید اکبریان سعید اکبریان و شرکا 44112614 09127142175 تهران - میدان ونک - پاساژ بازار ونک - طبقه همکف پلاک7
حمید حسینی حمید حسینی و شرکا 88961496 09122009277 تهران - خیابان حافظ - پایین تراز جمهوری نبش کوچه سیمی پلاک ۴۱ طبقه دوم غربی
انورالدین شهیدی انور الدین شهیدی وشرکا 66725812 09121231108 تهران -خ فردوسی شمالی-روبروی بانک ملت پلاک 483
احمد شمشیریان شمشیریان و شرکا 88703021-4   تهران-چهارراه استانبول پاساژ گلشن پلاک 16
ناصر کریمی ناصرکریمی و شرکا 882331215 09121276683 تهران -یافت آباد شرقی بازار مبل ایران مجموعه شماره ۲ پلاک ۳۹
جمال فصاحتی و شرکا 3408588 09121764500 کرج-خ گلشهر ۴۵ متری سردرختی پلاک 29
حسن-حسین حسین فرخ نیا و شرکا 66404774 66401203 09121241448 تهران - خیابان نوفل لوشاتو - خیابان رازی - پلاک87/2
محمد سردارلو سردارلو و شرکا 55897558-9   تهران-خ ۱۵ خرداد اول بازار بزرگ پلاک 158
مصطفی خان زاده مصطفی خان زاده و شرکا 66721205 66716960 09121182233 تهران - خیابان فردوسی جنوبی پلاک 144
محمدعلی رجایی علیرضا رجایی و شرکا 66738473 09123436401 تهران- خیابان فردوسی روبروی سفارت ترکیه طبقه اول واحد 170
فرامرز علی نواز علی نواز و شرکا 33920518 33913445 09121297175 خ فردوسی ضلع جنوبی خ منوچهری پلاک 232
مدیرعامل(محمدحسین امیدواری) صرافی تجارت(بانک تجارت) 88266858 88895746 09121219155 تهران - خیابان شریعتی - بین پمپ بنزین و صبا ( ایستگاه عوارضی ) نبش کوچه شهید جوهرچی پلاک 410
سهیلا آغ بیات- مرتضی ثقفی وشرکا 2270861   تهران-خ آفریقا-بلوار گلشهر جنب هتل گلشهر مجتمع تجاری آی تک طبقه زیر زمین اول واحد4
حسین تقی نژا تقی نژاد و شرکا 4415898 09125655400 تهران-فلکه دوم صادقیه پاساژ گلدیس طبقه اول پلاک 55
مهدی مومنی طاهری مومنی طاهری وشرکا 88803069 88922839 09122256737 تهران - خ نجات الهی پلاک 61
جهانگیرجعفری لاغرکی جعفری و شرکا 88785901 09121122302 تهران - خیابان میرداماد ساختمان اسکان مرکز خرید اسکان طبقه همکف شماره ۳
عباسعلی مظاهری کلهرودی مظاهری و شرکا 44226695 09121952178 - شهرک قدس (غرب) خیابان ایران زمین -مرکز تجاری گلستان طبقه همکف-جنب بانک تجارت - شماره ۱۵۸
علی اصغر جوانیان علی اصغرجوانیان و شرکا 66704941   تهران - خیابان جمهوری پاساژ آرمان همکف پلاک ۷
الهام صفات صفات و شرکا 22906980 09121684240 تهران خیابان شریعتی پایین تراز حسینیه ارشادپلاک 1182
قادر طهماسبی اوغلی اردبیلی(مدیرعامل) صرافی بانک سرمایه 88890498 09121018890 تهران - خیابان کریم خان زند بین خیابان خردمندوایرانشهر پلاک134-136
عباسعلی مظاهری کلهرودی مظاهری کلهرودی 88578146 09121952178 تهران -شهرک غرب خ ایران زمین مرکز تجاری گلستان طبقه همکف جنب بانک تجارت شماره 158
بهزاد زرین قلم بهزاد زرین قلم و شرکا 22365836 09123701448 تهران - سعادت آباد ضلع شمال شرقی میدان کاج - پاساژ ابریشم طبقه همکف درب مقابل ضلع شمال شرقی
  • IRANTARABAR4 IRANTARABAR4
  • ۰
  • ۰

حواله یوان فوری

,حواله یوان,حواله یوان به چین,حواله یوان به چین امروز,حواله یوان صرافی,حواله یوان قیمت,حواله یوان چین امروز,حواله یوان چین,حواله یوان به چین,نرخ حواله یوان به چین,نرخ حواله یوان چین,قیمت حواله یوان به چین,ارسال حواله یوان به چین,حواله آنلاین یوان به چین,حواله یوان صرافی کیش,قیمت حواله یوان امروز,قیمت حواله یوان چین,قیمت حواله یوان چین امروز,قیمت حواله یوان چین,نرخ حواله یوان چین

,نرخ یوان,نرخ یوان بانک مرکزی,نرخ یوان امروز,نرخ یوان حواله,نرخ یوان در ایران,نرخ یوان آزاد,نرخ یوان دولتی,نرخ یوان کره جنوبی,نرخ یوان چین به دلار,نرخ یوان چین به ریال,قیمت یوان چین بانک مرکزی,نرخ یوان چین بانک مرکزی,نرخ یوان چین در بانک مرکزی,قیمت یوان در بانک مرکزی,نرخ یوان امروز,نرخ امروز یوان چین,قیمت یوان امروز در بازار تهران,نرخ حواله یوان امروز,نرخ یوان چین امروز,قیمت امروز یوان چین,نرخ ارز یوان امروز,نرخ ارز امروز یوان چین,نرخ یوان حواله,نرخ یوان حواله ای,نرخ حواله یوان به چین,نرخ حواله یوان چین,نرخ حواله یوان چین,قیمت یوان حواله ای,قیمت حواله یوان چین,قیمت حواله یوان به چین,قیمت یوان در ایران,قیمت یوان چین در ایران,قیمت یوان در بازار ایران,نرخ یوان در بازار ایران,نرخ یوان چین در ایران,قیمت هر یوان در ایران,قیمت روز یوان در ایران,نرخ یوان آزاد,قیمت یوان آزاد,نرخ آزاد یوان چین,نرخ یوان بازار آزاد,نرخ یوان در بازار آزاد,نرخ ارز آزاد یوان چین,نرخ ارز یوان آزاد,نرخ یوان دولتی,نرخ دولتی یوان چین,نرخ ارز یوان دولتی,نرخ وون کره جنوبی,نرخ ون کره جنوبی,نرخ وون کره جنوبی به دلار,نرخ وون کره جنوبی آزاد,نرخ وون کره جنوبی,نرخ ون کره جنوبی,نرخ روز وون کره جنوبی,نرخ برابری وون کره جنوبی,نرخ وون کره جنوبی به تومان,قیمت یوان چین به دلار,نرخ تبدیل یوان چین به دلار,قیمت یوان چین به تومان,نرخ ارز یوان چین به تومان,نرخ برابری دلار به یوان چین,قیمت یوان چین به دلار امریکا,نرخ یوان چین به تومان,قیمت یوان چین به تومان امروز,قیمت هر یوان چین به تومان,نرخ یوان چین به ریال ایران,قیمت یوان چین به ریال,قیمت یوان چین به ریال ایران,نرخ تبدیل یوان چین به ریال,قیمت هر یوان چین به ریال,قیمت یوان چین به ریال امروز


,قیمت یوان امروز,قیمت یوان امروز در بازار تهران,قیمت امروز یوان چین,نرخ یوان امروز,نرخ یوان امروز,قیمت یوان چین امروز در بازار,قیمت حواله یوان امروز,قیمت حواله یوان امروز,قیمت حواله یوان امروز بازار,قیمت دلار و یوان امروز,قیمت یوان حواله,قیمت یوان حواله ای,قیمت حواله یوان چین,قیمت حواله یوان به چین,قیمت حواله یوان چین,قیمت حواله یوان چین امروز,نرخ حواله یوان به چین,نرخ حواله یوان چین,قیمت یوان دولتی,قیمت یوان دولتی,نرخ یوان دولتی,نرخ دولتی یوان چین

,بانک Abc,بانک Abc چین,Bank Abc,Bank Abc Botswana,Bank Abc Zambia,Bancabc Tanzania,Bank Abc Online,Bank Abc London,Bank Abc Egypt,Bank Abc Jordan,Bank Abc Careers,Bank Abc New York,Bank Abc Digital,Bank Abc Botswana Contacts,Bank Abc Botswana Swift Code,Bank Abc Botswana Vacancies,Bank Abc Botswana Graduate Programme,Bank Abc Botswana Personal Loans,Bank Abc Botswana Branch Codes,Bank Abc Botswana Loans,Bank Abc Botswana Savings Account,Bank Abc Botswana Ceo,Bank Abc Zambia Vacancies,Bank Abc Zambia Contact Details,Bank Abc Zambia Loans,Bank Abc Zambia Branches,Bank Abc Zambia Careers,Bank Abc Zambia Exchange Rates,Bank Abc Zambia Contacts,Bank Abc Zambia Lusaka,Bank Abc Zambia Swift Code,Bancabc Tanzania Mobile Banking,Bancabc Tanzania Vacancies,Bancabc Tanzania Head Office,Bancabc Tanzania Contacts,Bancabc Tanzania Careers,Bancabc Tanzania Address,Bancabc Tanzania Swift,Bancabc Tanzania Email,Bancabc Tanzania Swift Code,Bancabc Online Banking,Bank Abc Online Egypt,Bank Abc Online Tunis,Abc Bank Online Login,Abc Bank Online Vietnam,Abc Bank Online Kenya,Abc Bank Online China,Bank Abc Botswana Online Banking,Abc Bank Online Algeria,Bank Abc London Jobs,Bank Abc London Careers,Abc Bank London Swift Code,Abc Bank Plc London,Bank Abc Egypt Exchange Rates,Bank Abc Egypt Online,Abc Bank Egypt Careers,Abc Bank Egypt Branches,Abc Bank Egypt Hotline,Abc Bank Egypt Swift Code,Abc Bank Egypt Call Center,Abc Bank Egypt Head Office,Abc Bank Egypt Address,Bank Abc Jordan Online,Bank Abc Jordan Address,Abc Bank Jordan Careers,Abc Bank Jordan Branches,Abc Bank Jordan Swift Code,Abc Bank Jordan Call Center,Abc Bank Jordan Phone Number,Abc Bank Jordan Login,Abc Bank Jordan City Mall

,حواله چین,حواله چین یوان,حواله چین,حواله به چین,صرافی حواله چین,حواله از چین به ایران,نرخ حواله چین,حواله به چین صرافی,قیمت حواله چین,حواله دلار چین,حواله یوان چین,نرخ حواله یوان چین,قیمت حواله یوان چین,حواله یوان چین امروز,حواله به چین,نرخ حواله چین,حواله دلار به چین,حواله پول به چین,حواله یوان به چین,قیمت حواله چین,حواله یوان به چین امروز,حواله یوان به چین,حواله دلار به چین,حواله پول به چین,حواله ارزی به چین,نرخ حواله به چین,ارسال حواله به چین,حواله ارز به چین,صرافی حواله به چین,نرخ حواله یوان به چین,نرخ حواله یورو به چین,قیمت حواله یوان به چین,قیمت حواله دلار به چین,قیمت حواله به چین,نرخ حواله دلار به چین,کارمزد حواله دلار به چین

,حواله بانکی,حواله بانکی به انگلیسی,حواله بانکی به چین,حواله سوئیفت بانکی,حواله بانکی انصار,حواله بانکی ملت,حواله بانکی پایا,حواله بانکی بین المللی,حواله بانکی به خارج,حواله بانکی ویکی پدیا,معنی حواله بانکی به انگلیسی,حواله بانکی به زبان انگلیسی,حواله ی بانکی به انگلیسی,حواله به بانک کونلون چین,حواله بانکی سوئیفت,حواله سوئیفت بانک ملی,حواله بانک انصار,حواله پایا بانک انصار,حواله اینترنتی بانک انصار,حواله بانک ملت,حواله بین بانکی ملت,حواله بانکی بانک ملت,حواله پایا بانک ملت,حواله سحاب بانک ملت,حواله الکترونیکی بانک ملت,حواله گروهی بانک ملت,شماره حواله بانک ملت,حواله ساتنا بانک ملت,حواله بانکی پایا چیست,حواله پایا بانک ملی,حواله پایا بانک تجارت,حواله پایا بانک کشاورزی,حواله پایا بانک پارسیان,حواله بین بانکی پایا,حواله بین بانکی پایا چیست,حواله پایا بانک ملت,حواله به بانک های خارجی

  • IRANTARABAR4 IRANTARABAR4
  • ۰
  • ۰

    حواله یوان به چین بانک ABC و ICBC بصورت آنی با بهترین نرخ حواله یوان , حواله یوآن آنلاین
۱۳ دی ۱۳۹۲/در خدمات ارزی /توسط مدیر IT

 حواله یوان به چین با بهترین نرخ حواله یوان

 

بازرگانی صارش با دارا بودن حساب های بانکی در بانک های داخلی چین از جمله Agricultural Bank of china ABC و Bank of China و همچنین Commercial Bank of China  ICBC توانایی حواله یوان RMB به هر مقدار در کمترین زمان ممکنه بصورت آنلاین به چین را دارا است.

تخصص ما در ارسال حواله یوان به چین با بهترین نرخ یوان است

این بازرگانی که خود یکی از صادر کنندگان کالا به کشور چین می باشد آماده واریز حواله یوان RMB به بانک های چینی را دارا است.

کلیه بازرگانان و تاجران محترم که وارد کننده کالا از چین می باشند می توانند معادل مبلغ ریالی واریزی خود را در حساب های فروشندگان چینی در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.

حواله یوان به چین
برای دریافت نرخ روزانه حواله یوان در کانال تلگرام عضو شوید.

 

از مزایای حواله یوان به چین می توان به :

    عدم هیچ گونه مشکلات بلوکه شدن و تحریمی در صورت پرداخت به یوان
    بدون هیچ گونه کارمزد اضافی (برعکس حواله T/T که حداقل 25 دلار هزینه ارسال حواله است)
    عدم هزینه اضافی برای تبدیل به ارز چین , (در زمان ارسال حواله دلار یا یورو به بانک های چین , آنجا مبلغ را به معادل یوانی RMB تبدیل کرده و مجدادا کارمزد دریافت میکنند)
    ارسال یوان در عرض چند ساعت (در صورتی که حواله سوئیفت ممکن بود تا 5 روز زمان ببرد)
    امکان ارسال در هر مبلغی (حوالجات T/T لزوما بایستی کمتر از 100,000 دلار باشد تا مشکلی از لحاظ تحریم های بین المللی بوجود نیاید)
    هزینه نهایی کمتر به نسبت حواله دلار

معایب ارسال حواله یوان :

    با توجه به انکه حواله یوان به چین ارز داخلی چین است به آن مالیات دولت چین تعلق می گیرد.
    برخی از فروشندگان چینی که کارخانجات معتبر هستند و دارای حجم عظیم صادرات به خارج چین می باشند , با توجه به اینکه دریافت حواله دلار یا حواله یورو از خارج کشور چین برای دولت چین ارز آوری دارد و دولت چین اقدام به پرداخت جایزه صادراتی به تولید کننده های چینی که بجای اخذ حواله یوان , حواله یورو و حواله دلار از خارج چین می گیرند تعلق می گیرد , در صورتی که حواله یوان به آن ها داده شود مبلغ حدودی 10 تا 20%به نسبت حواله دلار یا حواله یورو مبلغ ریالی بیشتری پرداخت خواهید کرد , در این موارد قطعا ارسال حواله دلار و یا حواله یورو از دبی یا هونگ کونگ بهترین گزینه است .
    با توجه به اینکه اکثر صاحب حساب ای ذینفع حواله یوان به چین اشخاص می باشند , ریسک معامله بیشتر می باشد , در صورتی که به هنگام حواله دلار مبالغ به حساب های دلاری شرکت ها واریز می شد .
    برای واریز حواله یوان به چین حتما نیاز به اسم چینی صاحب حساب است که در برخی از موارد فقط به عکس نام صاحب حواله دسترسی است و دردسر ساز می شود .

 

ویژگی خدمات ارزی بازرگانی صارش در زمینه حواله یوان به چین:

    حواله یوان به حساب شخص و شرکتی
    نرخ منصفانه برای خرید و فروش حواله یوان
    دارای سرعت عمل بسیار بالا در واریز و دریافت حواله یوان به چین
    تحویل دستی حواله یوان در دفتر شنزن صارش
    ارسال برعکس حواله از چین به ایران
    خرید ارز مازاد صادکنندگان به چین بصورت حواله یوان از چین به ایران
    دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ( مجوز نوع جدیدی بانک مرکزی )
    دارای بودن حساب یوان در بانک ABC و ICBC
    بهترین نرخ حواله یوان به چین
    ارائه روزانه نرخ یوان در کانال تلگرامی بازرگانی صارش
    حواله یوان بصورت آنلاین پس از واریز معادل یوانی مبلغ
    خرید حواله یوان با بهترین نرخ حواله یوان
    صرافی حواله یوان در چین
    کمترین نرخ فروش یوان و بالاترین نرخ خرید یوان

 

توصیه موکد بازرگانی صارش به کلیه بازرگانان محترم واردکننده از چین این است که به جای حواله دلار یا حواله یورو یه چین ,  پرداخت های مورد نیاز خود را بصورت حواله یوان RMB به چین انجام دهند تا از مزایای ذکر شده آن بهره مند شوند.

 
حواله یوان به چین بانک ABC و ICBC بصورت آنی | بهترین نرخ حواله یوان | حواله یوآن آنلاین

حواله یوان به چین بانک ABC و ICBC بصورت آنی | بهترین نرخ حواله یوان | حواله یوآن آنلاین

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حواله یوان با بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید.
بهترین نرخ حواله یوان به چین
مقاله های مفید در مورد حواله یوان و مزایا آن :

را می توانید در مورد مزایا حواله یوان را در این قسمت مشاهده کنید , بازرگانی صارش به کلیه تجار محترم واردکننده کالا از چین توصیه می کند مقاله های زیر را برای آگاهی از روش های پرداخت به چین  خصوصا حواله یوان را فرا بگیرند :

 

    حواله یوان بدون کارمزد به بانک ABC , ICBC Bank of China با بهترین نرخ بصورت آنلاین
    حواله یوان بهترین روش پرداخت به چین ! , چرا حواله یوان روشی مناسب برای خرید از چین است ؟
    مزایا حواله یوان به نسبت حواله دلار چیست ؟ حواله یوان چیست ؟  چرا حواله یوان استفاده کنیم ؟
    نواسانات حواله یوان در سال های بخیر , بهترین زمان برای خرید حواله یوان ؟
    چگونه در چین حساب بانکی گشایش کنیم ؟ گشایش حساب دلار خارج کشور و گشایش حساب یوان در چین داشته باشیم ؟
    نحوه ارسال حواله یوان چگونه است ؟ حواله RMB چیست ؟ تفاوت Renminbi و RMB چیست ؟ CNY چیست ؟
    پرداخت یوان به چین چگونه است ؟ چگونه وجه خرید خود را به چین ارسال کنیم ؟ نحوه ارسال ارزی به چین چگونه است ؟ تبدیل ریال به یوان ؟
    مزایا حواله دلار به چین چیست ؟ چرا بعضی اوقات شرکت های چینی از پذیرش حواله یوان خودداری می کنند ؟
    حواله rmb به چین چیست ؟ حواله یوان ارز محلی چین چگونه به حساب های چینی واریز می شود ؟آیا امکان واریز حواله یوان از ایران به چین مقدور است ؟ حواله یوان کنلون Kulun چیست ؟
    حواله یوان از بانک های ایران , کدام بانک های چین حواله و LC ایران را می پذیرند ؟ کدام بانک های چین مستقیما از ایران حواله یوان و حواله یورو را می پذیرند ؟
    حواله یوان به بانک ABC ؟ , چرا صرافی حواله یوان را اکثرا فقط برای بانک ABC حواله می کنند ؟ چرا برای حواله یوان نیاز به نام چینی گیرنده حواله است؟
    حواله یوان و حواله نقدی یوان چیست ؟ چقدر زمان می برد تا حواله یوان به حساب چین واریز شود ؟ کارمزد حواله یوان چقدر است ؟
    چرا در دراز مدت حواله یوان جای حواله دلار را خواهد گرفت ؟
    حواله یوان نرخ لحظه ای ارسال به چین بانک های ABC , ICBC و Bank of China
    حواله یوان به حساب شرکت و شخصی چین بانک ABC و ICBC و Merchent بصورت آنلاین

 

 

لیست بانک های چینی که امکان ارسال حواله یوان به آن ها مقدور است :

    Agricultural Bank of China
    Agricultural Development Bank of China

    Bank of Beijing
    Bank of China
    Bank of Communications
    Bank of Dalian
    Bank of Jilin
    Bank of Ningbo
    Bank of Shanghai
    Bank of Taizhou

    China Bohai Bank
    China CITIC Bank
    China Construction Bank
    China Development Bank
    China Guangfa Bank
    China Merchants Bank
    China Renaissance
    China Zheshang Bank
    China-based financial stocks in Hong Kong
    Citibank (China)
    County Bank

    Exim Bank of China

    Harbin Bank
    HSBC Bank (China)
    Hua Xia Bank

    Industrial and Commercial Bank of China
    Industrial Bank (China)
    Industrial Bank Co.

    Minsheng Banking Corp

    People’s Bank of China
    Ping An Bank
    Postal Savings Bank of China

    Shanghai Pudong Development Bank
    Shengjing Bank
    Shenzhen City Commercial Bank
    Shenzhen Development Bank
    Sili Bank

    WeBank (China)

    Xiamen International Bank

    Zhejiang Tailong Commercial Bank

 

 

حواله یوان به چین

شاید ارسال حواله یوان به چین، یکی از پرطرفدارترین حواله‌های بانکی بین‌المللی در کشورمان باشد. حجم بالای تجارت ایران و ایرانیان با این کشور سبب می‌شود که افراد برای انجام تجارت با آن نیاز به ارسال پول به چین داشته باشند.

اگر شما هم به هر نحوی با چین در مراودات تجاری هستید و برای پیشبرد تجارت خود نیاز به صدور حواله بانکی به مقصد چین دارید، به شما توصیه می‌کنیم از حواله ارزی سوئیفت استفاده کنید. روش‌های مختلفی برای ارسال حواله بانکی به چین وجود دارد که حواله سوئیفت یکی از سریع‌ترین و امن‌ترین شیوه‌های ممکن است.

حواله ارزی سوئیفت به چین

شما می‌توانید جهت انتقال پول به چین و صدور حواله بانکی با هر مبلغی به مقصد این کشور، از خدمات پرداخت ارزی پیمنت۲۴ استفاده کنید.

حواله بانکی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون در نظر گرفتن مبلغ حواله، صادر می‌شود. کارمزدی که شما برای حواله سوئیفت به چین پرداخت می‌کنید، در پایین‌ترین حد ممکن در نظر گرفته می‌شود و هیچ هزینه اضافی دیگری بابت صدور حواله از شما اخذ نمی‌شود.

جهت ثبت درخواست صدور حواله یوان به چین و همچنین پرسیدن هرگونه سوال در این رابطه، می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین در وب‌سایت یا شماره تلفن‌های دفاتر پیمنت۲۴ با مسئولان بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

آیا میتوان مبلغ حواله را از حساب شخصی غیر از خودم واریز کنم؟
خیر، مبلغ واریزی حتما باید از حساب درخواست کننده حواله واریز شود.
Starsoheil
حداقل و حداکثر میزان انجام حواله چقدر است؟

هیچ محدودیتی در این باره نداریم و هر مبلغی را ارسال میکنیم.
Starsoheil
چه مدارکی برای انجام حواله نیاز دارید؟

اگر حواله شرکتی باشد فاکتور (اینویس) حواله و در صورت شخصی بودن ، نام صاحب حساب به چینی و انگلیسی به همراه شماره موبایل صاحب حساب نیاز است
Starsoheil
کارمزد انجام حواله ها چقدر است؟

کارمزد ارسال بسته به نوع حساب و میزان مبلغ ارسالی متغیر میباشد که معمولا برای حواله های کمتر از 100000 یوان به حساب شخص مبلغ 100 یوان کارمزد دریافت می گردد.
Starsoheil
مدت زمان انجام حواله چند روز است؟

حواله هایی که تا قبل از ساعت 3 به وقت ایران بسته شوند همان روز انجام و رسید تحویل داده خواهد شد در غیر اینصورت رسید شما فردا تحویل داده خواهد شد.
Starsoheil
در صورت نیاز به فاکتور به ما فاکتور میدهید؟

بله، فاکتور رسمی ارائه میشود
Starsoheil
به چه بانک هایی امکان ارسال حواله فراهم می باشد ؟

    Agricultural Bank of China (ABC)
    Industrial and Commercial Bank of China (ICBC)
    BANK OF CHINA
    China Construction Bank
    Bank of Communications
    China Merchants Bank

Starsoheil
آیا دریافت حواله هم دارید؟

بله ، اگر شما قصد دریافت حواله از طرف آشنای خود و یا شرکتی در چین را دارید ما میتوانیم با در اختیار گذاشتن حساب ارزی خود حواله شما را دریافت کرده و معادل ریالی آن را با شما تسویه کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید بخش مربوط به نقد کردن درآمد ارزی از طریق حواله بانکی را مطالعه نمایید.
 این بازرگانی که خود یکی از صادر کنندگان کالا به کشور چین می باشد آماده واریزحواله یوان به بانک های چینی میباشد

کلیه بازرگانان و تاجران محترم که وارد کننده کالا از چین می باشند می توانند معادل مبلغ ریالی واریزی خود را در حساب های فروشندگان چینی در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند

تخصص ما در ارسال حواله یوان به چین است

 

از مزایای پرداخت به یوان  می توان به موارد زیر اشاره کرد

 

   عدم هیچ گونه مشکلات بلوکه شدن  در صورت پرداخت به یوان

    (امکان انتقال ارز با کمترین کارمزد بانکی(برعکس حواله سویفت که حداقل 70 دلار هزینه ارسال حواله است
    (ارسال یوان در عرض چند ساعت (در صورتی که حواله سوئیفت ممکن بود تا ۵ روز زمان ببرد

  • IRANTARABAR4 IRANTARABAR4
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • IRANTARABAR4 IRANTARABAR4